دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1399 - 19:57
خوشدل مطرح کرد؛

اهتمام ویژه استادان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جمع اساتید گروه معارف بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه تاکید کرد.
کد خبر : 513827
1599644454-photo-2020-09-09-14-08-44.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، عصر روز گذشته اولین گردهمایی پساکرونا استادان گروه معارف با حضور علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، حجت الاسلام والمسلمین سعید کرمی، نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری و کلیه استادان گروه معارف در سالن شهید احدی برگزار شد.


در این جلسه خوشدل ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اساتید گروه معارف و حسن استفاده از شبکه همکار این گروه بر پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: در دانشگاهی که مسمی به نام اسلام است، وظیفه همه ما و به‌ویژه اساتید گروه معارف و مسئولان فرهنگی است که به این مسئله از تمام ابعاد تربیتی نگاه کنند.


وی در ادامه سخنان خود با بیان لزوم صیانت از 4 امانت مهم در دانشگاه به نقش اساتید در پاسداشت قرآن و عترت اشاره کرد و  با تاکید بر آموزه‌های قرآنی اظهار کرد: محافل انس با قرآن و تفسیر قرآن در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران باید بیش از پیش ترویج شود و دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند می‌بایست شناخت کامل و جامعی از قرآن، پیامبران و اولیای دین داشته باشند.


خوشدل پیشنهاد کرد که هر ماه از سال را به نام یکی از اهل بیت نامگذاری کنید و آموزش‌های لازم را جهت شناخت بیشتر منتشر کنید تا نسل جدید آگاهی لازم را بدست آورد و از این الگوهای ناب انسانیت بهره ببرند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران درخصوص امانت سوم که همانا انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی از دست بنیانگذار جمهوری اسلامی به ما سپرده شده است و در حال حاضر پرچمدار آن مقام معظم رهبری است و ما دانشگاهیان وظیفه داریم که به در پیاده سازی توقعات روشن و بیانات صریح ایشان در گام دوم انقلاب اهتمام داشته و از هیچ کوششی دریغ ننماییم.


وی در ادامه از امانت چهارم که همان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه هستند نام برد و از همگی خواست تا در تربیت ایشان کوتاهی نکنند چرا که آینده و مدیریت این کشور به دست این عزیزان خواهد بود و همه ما در آنچه به این نسل می‌آموزیم، مسئولیم.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته