دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1399 - 12:48

برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نخستین دقایق برگزاری کنکور در این دانشگاه ضمن حضور در حوزه آزمون از تمامی مراحل برگزاری بازدید کرد.
کد خبر : 509390
1597906405-img-5858.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز هم‌زمان با آغاز روز دوم آزمون سراسری 99 دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز میزبان داوطلبان علوم انسانی شد.


هم‌زمان با شروع آزمون علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به همراه غلامرضا حسن‌زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز با حضور در حوزه برگزاری آزمون از کلیه بخش‌ها و نحوه برگزاری آزمون بازدید کردند.


خوشدل ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای تک‌تک شرکت‌کنندگان از کلیه عوامل اجرایی و متصدیان برگزاری آزمون در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تقدیر و تشکر کرد.


به گفته هاله انوشه نماینده تام‌الاختیار، این آزمون با تعداد 300 داوطلب علوم انسانی و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و نمایندگان سازمان سنجش و حفاظت فیزیکی با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در ساعت مقرر شروع شد.


انوشه ضمن تشکر از حمایت‌های ریاست دانشگاه و از کلیه مدیران حوزه‌های مختلف و همکاران خدمات که در برگزاری امن و سلامت این آزمون حضور و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته