دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1399 - 08:15
فروزنده در گفتگو با آنا:

برجام نشان داد که ‌آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند/ مشکلات امروز به خاطر دل بستن به غربی‌هاست

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور توجه به ظرفیت‌های داخلی و نیروی جوان است، گفت: برجام نشان داد که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.
کد خبر : 513669
636501403305473589.jpg

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی آنا، با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی ایران است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها  از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دنبال نابودی کشور بودند.


سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه برجام  نشان داد که آمریکایی‌ها قابل  اعتماد نیستند، افزود: دورویی آمریکایی‌ها به خوبی ثابت شد و متاسفانه دولت به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نکرد.


وی با تاکید بر اینکه دولت در برجام به جای تکیه به توانمندی داخلی دل به مذاکره بست، یادآور شد:چالش های امروز به خاطر امید به غربی‌هاست، امروز  اگر کسی دنبال مذاکره باشد چالش‌های کشور را بیشتر کرده و هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.


فروزنده با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور توجه به ظرفیت های داخلی و نیروی جوان است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه منابع در کشور به‌وفور وجود دارد، دولتمردان باید  تهدید تحریم را به فرصت را تبدیل کنند و از منابع برای رفاه  و آسایش مردم بهره ببرند.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره برجام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته