دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1399 - 09:38
خجسته‌پور در گفتگو با آنا: 

مذاکره با ترامپ ساده‌لوحی است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: ساده‌لوحانه است که برخی فکر می‌کنند،  مذاکره با آمریکایی‌ها به نفع ما تمام خواهد شد.
کد خبر : 513315
علیرضا+خجسته+پور.jpg

علیرضا خجسته پور، قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی آنا، با بیان اینکه مذاکره در شرایطی معنا دارد که طرف مقابل به تعهدات خود پایبند باشد، اظهار کرد: مذاکره باید حالت برد_ برد داشته باشد، ولی یک طرفه معنایی ندارد. 


وی ادامه داد: در سال‌های اخیر هیئت حاکمه آمریکا نشان دادند که فقط  به دنبال حفظ و حراست از رژیم اشغالگر قدس به هر نحوی هستند و پایبندی به تعهدات  به دیگر  کشورها برای آمریکایی‌ها معنایی ندارد.


خجسته پور افزود: ساده‌لوحانه است که برخی فکر می‌کنند که مذاکره با آمریکایی‌ها به نفع ما تمام خواهد شد، آمریکایی‌ها کاملاً مخالف منافع ملی و خودکفایی ایران هستند و این برای همه اثبات شده است.


قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین تأکید کرد: خوش خدمتی ترامپ برای رژیم اشغالگر قدس بخاطر جلب رضایت لابی صهیونیست در انتخابات آینده آمریکاست که برای به دست آوردن رأی هر اقدامی می‌کند.


وی به عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای عربی منطقه آرمان اسلامی و حتی  عربی خود را فراموش کردند و عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک هدیه انتخاباتی تقدیم ترامپ کردند، اما در سیاست‌های خود دچار شکست خواهند شد.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته