دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1399 - 12:21

استاد سمای سیاهکل داور مجله بین‌المللی علوم، مهندسی و تکنولوژی آمریکا شد

استاد سمای دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل به‌عنوان داور مجله بین‌المللی علوم، مهندسی و تکنولوژی آمریکا انتخاب شد.
کد خبر : 513121
photo5958417445981107034.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیاهکل، ایمان سهرابی از استادان سمای دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل به‌عنوان داور مجله بین‌المللی علوم، مهندسی و تکنولوژی آمریکا انتخاب شد تا برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات سمای سیاهکل افزوده شود.


ایمان سهرابی از استادان پرتلاش شرق گیلان است و علاوه بر سمای سیاهکل و لاهیجان سابقه تدریس در مراکز آموزشی عالی دیگر را نیز در کارنامه کاری خود دارد. 


سمای سیاهکل با تبریک این موفقیت ارزشمند ابراز امیدواری می‌کند که این موفقیت سرآغاز جهش علمی برای استاد سهرابی و سایر استادان این مجموعه آموزشی فرهنگی باشد و بتوانیم با تشریک مساعی و کارهای ارزنده علمی و پژوهشی بیش از پیش بر موفقیت‌های سما بیفزاییم و شاهد درخشش  در سطح بین‌الملل باشیم.


به‌گزارش آنا، مجله علوم، مهندسی و تکنولوژی آمریکا یک مجله بین‌المللی است که مقالاتی در زمینه علوم کاربردی، مهندسی و تکنولوژی منتشر می‌کند. هدف اصلی مجله انتشار مقالات با کیفیت بالاست که با پیشرفت در درک ما از مهندسی و مشکلات فناوری با استفاده از مفاهیم بنیادی علوم بیولوژیکی، شیمیایی، فیزیکی و ریاضی، به تحقیقات جدید مرتبط با مشکلات چالش برانگیز فناوری جدید کمک می‌کند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته