دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1398 - 18:03
معاون دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان خبر داد؛

اهدای کمک 50 میلیون ریالی دانشجویان سمای لاهیجان و سیاهکل به بیماران سرطانی

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی(سما) لاهیجان از کمک 50 میلیون ریالی دانشجویان و دانش‌آموزان سمای لاهیجان و سیاهکل به موسسه محک(مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) خبر داد.
کد خبر : 443692
54.jpg

افشار ضیاظریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان با اعلام این خبر با تشکر از احساس مسئولیت و حس کمک به همنوع خانواده سما اظهار کرد: «اسفندماه سال گذشته همایشی با عنوان«برگی از مهربانی» با هدف حمایت از کودکان سرطانی موسسه محک برگزار کردیم و در آن همایش قلک‌های این موسسه بین دانش‌آموزان و دانشجویان سما لاهیجان و سیاهکل توزیع و مقرر شد این قلک‌ها در روز دانش‌آموز جمع‌آوری شود و تحویل مؤسسه محک دهیم که با انجام این کار مبلغ 50 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده است.


وی اظهار امیدواری کرد که با ترویج فرهنگ ازخودگذشتگی، ایثار و تعاون در مجموعه سما بتوانیم روحیه تعاون و کمک به همنوع را در دانش‌آموزان و دانشجویانمان تقویت کنیم.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی(سما) لاهیجان این کار را نوعی فرهنگ‌سازی توصیف کرد و افزود با شادی کودکان سرزمینم قطعاً روحیه مضاعفی به آنان خواهیم بخشید و این مهم می‌تواند در سلامتی آنان نیز مؤثر واقع شود.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته