دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 10:05

برگزاری جشنواره خیریه غذا در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس

جشنواره خیریه غذا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار شد.
کد خبر : 245590

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس درباره این خبر گفت: این جشنواره با هدف کمک به خانواده های کم بضاعت در سالن نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار شد.


دکتر جواد رجبی در حاشیه این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره که از سوی کانون دانشجویی هلال احمر با همکاری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار شد، اعضای جوان کانون دانشجویی در 14 غرفه به طبخ و فروش انواع مواد غذایی نظیر غذاهای محلی، فست فودهای خانگی و نوشیدنی های خنک اقدام کردند.



وی افزود: برگزاری این جشنواره یک کار خداپسندانه و تبلوری از حضور زیبای دانشجویان و نشان دادن حس عاطفه و حساسیت آنها نسبت به مسائل اجتماعی پیرامون خود است که این موضوع خود فرهنگ انجام کار خیر و نیکوکاری را در بین جوانان باز می کند و امیدواریم که همه نسبت به برگزاری اینگونه برنامه ها مشارکت داشته باشند.


رجبی با بیان این مهم که این جشنواره اهداف خیریه را دنبال می کند، تصریح کرد: در این مراسم غذاهای تهیه شده توسط دانشجویان در معرض فروش قرار گرفت و با استقبال بسیار خوبی از سوی دانشجویان، استادان و کارکنان واحد مواجه شد، سود حاصله از فروش این غذاها به نفع موسسه خیریه شهرستان به صندوق این موسسه واریز شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته