دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین تصاویر از درام «مانک» دیوید فینچر منتشر شد/ روایتی از فیلم پرمخاطب «همشهری کین» + عکس

نخستین تصاویر از درام سینمایی «مانک» به کارگردانی دیوید فینچر همزمان با هفتاد و هفتمین سالگرد اکران «همشهری کین» رونمایی شد.
کد خبر : 512823
88.jpg

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ورایتی، نتلفکیس اولین تصاویر از فیلم سینمایی «مانک» به کارگردانی دیوید فینچر را منتشر کرد. این تصاویر از درام «مانک» (Mank) که مخاطبان در انتظار تماشای آن هستند شنبه، همزمان با هفتاد و هفتمین سالگرد اکران «همشهری کین» رونمایی شده است.


درام مانک mank


«Mank» اولین فیلم فینچر پس از ساخت «دختر گمشده» (Gone Girl) در سال 2014 است که شرح داستانی است از تلاش هرمان منکیویچ (با نقش‌آفرینی گری اولدمن) در کنار اورسون ولز (با بازی تام بورک)، برای به پایان رساندن فیلمنامه «همشهری کین».


فیلم مانک


فینچر این فیلم را در لوکیشن‎هایی از کالیفرنیا ضبط کرده است یعنی همان جایی که منکیویچ دو ماه بر روی نگارش پیش‌نویس فیلمنامه «همشهری کین» صرف کرده بود.


درام مانک mank


گفته می‌شود این فیلمنامه یکی از بزرگترین فیلمنامه‌های نوشته شده باشد همچنان که «همشهری کین» با وجود نامزدی در 9 بخش در اسکار، تنها جایزه فیلمنامه را از آن خود کرده بود.


درام مانک mank


هنوز تاریخ اکران رسمی فیلم دیوید فینچر مشخص نشده اما انتظار می‌رود پاییز امسال به سرویس پخش  و تعدادی از سالن های سینما راه یابد.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته