دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1399 - 09:31
آنا بررسی می‌کند؛

سکوت مدیران بارسلونا مقابل مسی/ چشم‌پوشی از خطاها برای حفظ فوق ستاره

مدیران باشگاه بارسلونا برای آنکه لیونل مسی را حفظ کنند از خطاهای او چشم‌پوشی کردند.
کد خبر : 512479
Uefa-Champions-League.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم گرفت تا این فصل نیز برای بارسلونا به میدان برود. این اتفاق در شرایطی رخ داده که مسی یکی از منتقدان مدیریت باشگاه بارسا است ولی مقاومت مدیران مانع از آن شد تا این بازیکن از بلوگرانا جدا شود.


مسی در مصاحبه‌ای که با سایت Goal داشت مشخص کرد که هنوز هم می‌خواهد بارسلونا را ترک کند. او در درجه اول علاقه دارد برای باشگاهی به میدان برود که اصول حرفه‌ای در آن رعایت شود اما چاره‌ای جز رساندن پرونده به دادگاه باقی نماند. کاری که فوق ستاره آرژانتینی حاضر به انجام آن با باشگاهی که خیلی دوستش دارد نیست. البته او در مصاحبه‌ای که انجام داد، انتقادات شدیدی را به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا وارد کرد ولی به‌رغم این ناراحتی‌ها در جمع کاتالان‌ها باقی ماند.


فوق ستاره آرژانتینی حرف‌های زیادی علیه مدیران باشگاه به خصوص بارتومئو زده ولی باشگاه نیازی به پاسخ دادن ندیده است. مسئولان باشگاه تصور می‌کنند که هرگونه واکنش فقط اوضاع را بدتر می‌کند. تنها واکنش‌هایی که دیده شده، توئیت همراه با نقل قول مدیران باشگاه بوده است.


انتظار این است که مسی در اولین فرصت ممکن به دنبال انجام تست‌های پزشکی اجباری باشگاه باشد که مهم‌ترین آن تست ویروس کرونا (COVID-19) است. پس از آن قطعاً امروز به تمرینات تیم بازنخواهد گشت. فردا نیز تمرینات تعطیل است و از روز دوشنبه حضور کاپیتان بارسا در تمرینات تیم که زیر نظر رونالد کومان سرمربی جدید آبی اناری‌ها برگزار می‌شود، قطعی خواهد شد.


تا این لحظه خبری در خصوص محرومیت یا جریمه مسی از حضور در تمرینات تیم مطرح نشده است. رئیس باشگاه گفته بود که آزادی عمل به مسی داده می‌شود اما به این موضوع نیز اشاره شده که با مسی باید همانند سایر اعضای تیم رفتار شود. البته به احتمال زیاد با توجه به شرایط متشنج و بغرنج فعلی در بارسلونا به احتمال زیاد از غیبت مسی در تست‌های پزشکی و تمرینات چشم‌پوشی می‌شود تا از آن به عنوان حسن نیت باشگاه برای استفاده از فوق ستاره یاد شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته