دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 12:23

آغاز مذاکره پدر مسی با رئیس بارسلونا/ تلاش برای حضور لئو در منچسترسیتی+عکس

پدر لیونل مسی مذاکره با رئیس باشگاه بارسلونا را آغاز کرده تا پسرش راهی منچسترسیتی شود.
کد خبر : 512020
lionelmessi-cropped_gum0xa9h7juk1h70llvxf0e1z.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، خورخه پدر لیونل مسی مطابق انتظار از روزاریو آرژانتین وارد بارسلونا اسپانیا شد تا با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسا دیدار کند. 


رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند پدر مسی که در محاصره خبرنگاران قرار داشت درباره دیدار با رئیس باشگاه بارسلونا گفت: «پسران چیزی نمی‌دانم. دیدار دشواری خواهم داشت و با گواردیولا صحبتی نکرده‌ام. 


در این جلسه مواضع طرفین از یکدیگر فاصله زیادی دارد. مسی خواهان توافق مسالمت‌آمیز برای جدا شدن است و باشگاه بارسلونا به بند فسخ 700 میلیون یورویی اشاره دارد. مسی و وکلای او می‌دانند بر اساس قرارداد 4 ساله‌ای که در سال 2017 منعقد شده تا تاریخ 10 ژوئن فرصت برای فسخ قرارداد وجود داشته و چون تاریخ درخواست برای فسخ دیرتر اعلام شده، اتکا به همه‌گیری ویروس کرونا با روح قانون در تضاد است و مسی نمی‌تواند از این مسئله استفاده کند. 


خورخه پدر لیونل مسی



مسی احساس می‌کند که دیگر بازیکن بارسا نیست. از طرف دیگر این باشگاه معتقد است بند فسخ قرارداد از قبل منقضی شده و نمی‌خواهد آن را تغییر دهد. بنابراین مسی برای جدایی باید به توافق با باشگاه برسد که تا اینجا این توافق با پرداخت 700 میلیون یورو حاصل می‌شود. مأموریت اصلی خورخه مسی به دست آوردن توافق دوستانه با باشگاه بارسلونا قبل از حرکات خصمانه‌تر و غیبت لیونل در تمرینات و مسابقات است. مسی برای دستیابی به حمایت از منچسترسیتی، باشگاهی که دوست دارد در آن بازی کند، به توافق نیاز دارد اما تنها در صورت پرداخت مبلغ معین شده تبدیل به بازیکن آزاد می‌شود و مجوز حضور در منچسترسیتی را پیدا می‌کند.


رویکرد اولیه بارتومئو این است که بارسلونا نه تنها مذاکره برای کاهش رقم بند فسخ قرارداد را قبول نخواهد کرد بلکه رونالد کومان سرمربی تیم خواهان تمدید قرارداد با مسی تا جام جهانی 2022 قطر است که در ماه دسامبر (آذر 1401) برگزار خواهد شد. در واقع بارسا نیازی به 700 میلیون یورو برای فسخ قرارداد مسی ندارد و می‌خواهد فوق ستاره آرژانتینی را از دست ندهد.


انتهای پیام/4048/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته