دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1399 - 08:56
آنا بررسی می‌کند؛

پدر مسی به دیدار رئیس بارسلونا می‌رود/ تلاش مسالمت‌آمیز فوق ستاره برای ترک بلوگرانا

پدر لیونل مسی با رئیس باشگاه بارسلونا دیدار خواهد کرد تا راه‌های جدایی این بازیکن از بلوگرانا بررسی شود.
کد خبر : 511446
___portada_normal_recorte1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی عزم جدی دارد تا دیگر برای بارسلونا به میدان نرود و دلیل آن نارضایتی از شرایط موجود در این باشگاه به خصوص در فصل گذشته است. با این حال مدیران باشگاه با فعال کردن بند فسخ 700 میلیون یورویی مانع بزرگی پیش روی فوق ستاره آرژانتینی گذاشته‌اند و از حمایت قانونی فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در راستای تحقق هدفشان که ممانعت از جدایی مسی است، به خوبی بهره می‌برند.


رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند خورخه پدر لیونل مسی به زودی جلسه‌ای با خوزه ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا برگزار خواهد کرد تا بتواند به توافقی دوجانبه دست یابد. خورخه که مدیر برنامه لئو محسوب می‌شود به احتمال فراوان روز چهارشنبه با بارتومئو دیدار خواهد کرد تا بتواند تنش شدیدی که میان مسی و باشگاه وجود دارد را کاهش دهد و به نتیجه خوبی دست یابد.


توافق خورخه مسی با باشگاه بارسلونا برای ماندن لیونل در بلوگرانا غیرممکن به نظر می‌رسد. خواسته فوق ستاره رسیدن به روشی مسالمت‌آمیز برای جدایی از این باشگاه است. تنها خواسته او موافقت بارتومئو با جدایی‌اش است حتی اگر مسی ناچار شود در توافق با باشگاهی که برای پرداخت بند 700 میلیون یورویی گام بر می‌دارد مشارکت مالی داشته باشد.


تصور همگان در خصوص باشگاهی که توانایی مالی لازم برای خرید لیونل مسی را داشته باشد به سمت باشگاه منچسترسیتی است. جایی که پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسا هدایت تیم فوتبالش را بر عهده دارد و با مسی صحبت‌هایی برای حضورش در انگلیس انجام داده است. با این حال بارتومئو از تمامی تدابیر لازم برای ممانعت از جدایی مسی استفاده خواهد کرد و گرفتن حمایت لالیگا برای فعال ماندن بند فسخ 700 میلیون یورویی مهم‌ترین اقدام رئیس باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود. 


 مسی مذاکرات برای تمدید قرارداد با بارسلونا را چند ماه پیش قطع کرد و از همان زمان در مشورت‌هایی که از وکلای خود گرفت به دنبال یافتن راهی برای جدایی بود اما مدیران حقوقی باشگاه نیز از بارتومئو دستور گرفته بودند که راه‌های جلوگیری از خروج مسی آماده باشد تا این فوق ستاره نتواند باشگاه را ترک کند. مهاجم آرژانتینی که خسته از ناکامی‌های بارسا در لیگ قهرمانان اروپاست این فصل 34 ساله می‌شود و می‌داند که با بالا رفتن سن و سالش، امکان دارد عمر درخشش او در باشگاهی دیگر کوتاه‌تر شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته