دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1399 - 14:00

امیدها به ماندن مسی در بارسلونا زنده شد/ احتمال بازگشت لئو به تمرینات کومان

احتمال آنکه لیونل مسی در بارسلونا باقی بماند به اعتقاد برخی مسئولان باشگاه وجود دارد.
کد خبر : 512387
154213473-4e64fe24-c64b-4516-9dde-641cadf0c033.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی با ارسال فکس به باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود تصمیم گرفته تا از این باشگاه جدا شود اما مسئولان بارسا اعلام کردند او برای جدایی باید 700 میلیون یورو پرداخت کند و فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز از این تصمیم حمایت کرد.


نشریه «موندو دپورتیوو» اعلام کر ده پس از برگزاری جلسه چهارشنبه هفته گذشته میان خورخه پدر لیونل مسی و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، این فوق ستاره آرژانتینی تا حدود زیادی از مواضع خوب عقب نشینی کرده و در این باشگاه ماندگار می‌شود. 


تکراری‌ترین پاسخ در روزهای اخیر پرداخت مبلغ 700 میلیون یورو برای جدایی مسی از باشگاه بوده که هنوز پابرجاست. باشگاه بارسلونا معتقد است مسی در موقعیت خود تجدیدنظر خواهد کرد و حتی احتمال اینکه به زودی تحت نظر رونالد کومان به تمرینات تیم برگردد را رد نمی‌کند. در تیم بارسلونا نیز اعضای تیم منتظر نتیجه پرونده مسی هستند و امیدوارند که مهاجم آرژانتینی در اسرع وقت به تیم بپیوندد. او همچنان کاپیتان تیم و در گروه مجازی بازیکنان است و کادر مربیگری نیز اعتماد دارد که بتواند به‌زودی روی لئو مسی حساب کند.


با وجود این خوش‌بینی متوسط، صداهایی نیز در این باشگاه وجود دارد که به یاد می آورند ایده این بازیکن جدا شدن است و اگرچه در ساعات آخر ممکن است به نظر برسد او عقب‌نشینی کرده اما این احتمال را نمی‌دهند او در مورد جدایی تجدیدنظر کند و ممکن است ایده جدایی خود را دوباره بیان کند.


در این میان چند نشریه انگلیسی معتقدند باشگاه منچسترسیتی از تصمیم خود برای خرید لیونل مسی منصرف شده چون پرداخت چنین مبلغ بالایی ریسک بزرگی است و بعید به نظر می‌رسد پروژه انتقال مسی به منچسترسیتی اجرایی شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته