دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1399 - 09:45

تنها راه جدایی مسی از بارسلونا مشخص شد

لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا تنها یک راه در مقابل خود می‌بیند.
کد خبر : 511706
لیونل مسی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی در تمرین روز گذشته بارسلونا حاضر نشد و انتظار این رفتار هم از او وجود داشت. مهاجم آرژانتینی تصمیم بر جدایی گرفته و نمی‌خواهد تیمی که سالیان زیادی در آن حضور داشته را در فصل آینده همراهی کند.


رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند غیبت مسی در اولین جلسه تمرینی پس از عدم حضور وی در تست‌های پزشکی نشان می‌دهد که او مصمم بر جدایی است. وکلای مسی معتقدند بندی در قرارداد 4 ساله موکلشان که در سال 2017 بسته شده، وجود دارد که به او اجازه جدایی می‌دهد. اگرچه زمان درخواست برای جدایی تا 10 ژوئن باشد و زمان آن گذشته اما همه‌گیری ویروس کرونا که باعث گسترش زمان برگزاری مسابقات تا ماه آگوست شد، علت تأخیر در اعلام درخواست فسخ قرارداد است.


این موضوع مورد تأیید باشگاه بارسلونا و فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار نگرفته چون مسی صبر کرده تا نتایج این فصل تیمش مشخص شود و بعد از ناکامی تصمیم به فسخ گرفت است. تنها راه جدایی کسی پرداخت مبلغ 700 میلیون یورو (836 میلیون دلار) است و هر باشگاه خواهان این بازیکن باید مبلغ مشخص در قرارداد را پرداخت کند.


هواداران بارسلونا پس از غیبت مسی در تمرینات واکنش‌های متفاوتی از خود نشان داده‌اند و معتقد بودند مسی در سال‌های حضورش در بارسلونا نقش ویژه‌ای در موفقیت‌های این تیم داشته اما بارسا نیز در مراحل اولیه فوتبال حرفه‌ای مهاجم آرژانتینی کمک زیادی به او کرده است و تصمیم وی برای جدایی صحیح نیست.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته