دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1399 - 09:28

فعالیت مجرمانه احتمالی رئیس باشگاه بارسلونا

نیروهای پلیس کاتالونیا (Los Mossos De Esquadra) گزارشی را تهیه کرده‌اند که نشان می‌دهد «فعالیت مجرمانه احتمالی برای منافع شخصی» ممکن است از سوی رئیس باشگاه بارسلونا رخ داده باشد.
کد خبر : 512330
__001.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روزنامه اسپانیایی ال موندو خبر داد نیروهای پلیس محلی کاتالونیا (Los Mossos de Esquadra) گزارشی را به دادگاه بارسلونا ارائه کردند مبنی بر اینکه در توافق نامه این باشگاه با آژانس رسانه‌های اجتماعی (I3 Ventures) پیشنهادات فساد مالی از سوی رئیس باشگاه وجود دارد که به پرونده «بارسا گیت» مشهور شده است.


پلیس تأیید می‌کند که مبلغ قرارداد باشگاه بارسلونا با این آژانس 6 برابر بیشتر از ارزش بازار است و برای همین پلیس وارد باشگاه شده و اسناد قرارداد را توقیف کرده تا بررسی‌های دقیقی در این زمینه انجام شود. 


این پرونده می‌تواند بارسلونا را وارد شرایط بحرانی کند چون جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه متهم است در قراردادهایی که برای باشگاه بسته سودهای مالی برای خودش در نظر گرفته است. پیشنهادهای مربوط به جرائم احتمالی مربوط به اداره غیرقانونی و نمونه‌های مشخصی از موارد سودمند قاچاق وجود دارد و قاضی که پرونده را نظارت خواهد کرد، اکنون باید ببیند آیا نماینده بارسلونا طبق آنچه دادگاه کاتالان درخواست کرده ، مدارکی ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته