دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 14:28
سخنگوی هلال احمر مطرح کرد؛

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم برای تأمین اقلام حفاظتی به هلال احمر

سخنگوی هلال احمر از فعالیت 11 هزار نیروی داوطلب و جوان هلال احمر در 2200 هیئت مذهبی در دهه اول محرم خبر داد و گفت: مردم یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای تهیه ماسک و اقلام بهداشتی به هلال احمر کمک کردند.
کد خبر : 512073
C97B6901.JPG

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  محمد نصیری در شبکه خبر با اشاره به اجرای نذر سلامت در ماه محرم اظهارکرد: در ماه محرم حمایت از هیئت‌های مذهبی برای تأمین اقلام بهداشتی و حفاظتی در نظر گرفته شده است.


وی با اشاره به پوشش امدادی و غربالگری عزاداران در مراسم عزاداری ماه محرم، ادامه داد: آموزش در حین مراسم عزاداری توسط داوطلبان و امداد گران هلال احمر انجام شد.


سخنگوی هلال احمر از فعالیت و مشارکت 11 هزار نیروی داوطلب و جوانان هلال احمر در 2200 هیئت مذهبی در دهه اول ماه محرم در کشور خبر داد و گفت: این نیروها در توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مشارکت داشتند.


نصیری خاطرنشان کرد: مردم در بازه زمانی 20 روزه، یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای تهیه ماسک و فوم بهداشتی به هلال احمر کمک کردند. همچنین با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم‌های بزرگ مذهبی در نقاط مختلف کشور و پیاده روی احتمالی اربعین هلال احمر آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی و پوشش هیئت‌‌های مذهبی، تکایا، امامزادگان و قبور شهدارا دارد.


انتهای پیام/4148


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته