دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 11:42
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد؛

کشف ۴۷۳هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بالغ بر ۴۷۳هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در کشور تا روز گذشته کشف شده که ۷۶ درصد آن در استان‌های شرقی بوده است.
کد خبر : 512000
yyyyyyy.jpeg

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار مجید کریمی صبح امروز در  ششمین طرح ظفر پلیس مبارزه با پایتخت اظهار کرد: بزرگترین مسئله‌ای که از آن رنج می‌بریم و دستمان را در راستای مبارزه با مواد مخدر بسته، خلاء قانونی است.


وی افزود: قول می‌دهم با تمام تلاش در کنار پلیس پایتخت بایستم تا وضعیت نابسامان محله‌هایی چون شوش، مولوی و هرندی سامان یابد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: متأسفانه هزینه ارتکاب جرم در کشورمان پایین است. در پرونده‌های مختلف شاهدیم که خرده‌فروش یا فروشنده مواد مخدر به دفعات مرتکب جرم، دستگیر و مجدداً آزاد شده که این خلاء قانونی در برخورد با چنین افرادی را نشان می‌دهد.


کریمی بیان کرد: تا دیروز حدود ۴۷۳ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که ۷۶ درصد از این آمار در استان‌های شرقی بوده و ۶۷ درصد از کشفیات با کار اطلاعاتی حاصل شده است.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تأکید کرد: ۷۰ نفر از عناصر اصلی ورود و ترانزیت را دستگیر کرده که در این زمینه ۱۵ درصد رشد داشته‌ایم.


کریمی در پایان گفت: اقدامات اطلاعاتی در راستای شناسایی باندها و شبکه‌های مواد مخدر در دستور کار قرار دارد چرا که بهتر می‌توان قاچاقچیان بزرگ و شبکه‌های مواد مخدر را با کار اطلاعاتی شناسایی و دستگیر کرد.


انتهای پیام/4148


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته