دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 09:29
۱۴ شهریور برگزار می‌شود؛

رقابت 366 داوطلب آزمون سراسری کاردانی نظام جدید و کارشناسی ناپیوسته در شهرستان اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری آزمون سراسری دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مؤسسات غیرانتفاعی و کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ با شرکت ۳۶۶ نفر از داوطلبان در محل این مجتمع دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 511931
WhatsApp Image 2020-09-01 at 22.15.27.jpeg

علی سلیمی‌شاملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اهر از برگزاری آزمون سراسری دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مؤسسات غیرانتفاعی و کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ با شرکت ۳۶۶ نفر از داوطلبان در محل این مجتمع دانشگاهی خبر داد.


وی افزود: آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی با شرکت ۲۶۰ نفر از داوطلبان سال ۹۹ در این دانشگاه برگزار می‌شود که از این تعداد شرکت‌کننده  ۱۲۵ نفر خانم و ۱۳۵ نفر آقا هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر درباره تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ نیز گفت: از ۱۰۶ نفر کل شرکت‌کنندگان در این آزمون، تعداد ۴۷ نفر خانم و ۵۹ نفر آقا هستند.


این مقام مسئول ادامه داد: این آزمون در ساختمان «شهید قفلگری در محل مجتمع آموزشی فنی و مهندسی جدید این دانشگاه برگزار می‌شود و برای برگزاری هرچه بهتر آن تمام توصیه‌ها و موازین بهداشتی در قالب پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده رعایت شده و از ساعت 6:30 صبح روز جمعه چهاردهم شهریور محل اعلام‌شده برای حضور داوطلبان این آزمون باز است.


سلیمی‌شاملو اضافه کرد: واحد اهر به‌عنوان بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی منطقه ارسباران و دومین دانشگاه بزرگ آزاد اسلامی استان با امکانات و تجهیزات کم‌نظیر علمی، آزمایشگاهی، خدماتی، رفاهی، خوابگاهی، ورزشی، فرهنگی، پژوهشی و ... در دو کیلومتری شهر اهر واقع شده است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته