دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1399 - 09:15
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر:

موارد اعلامی ستاد مقابله با کرونا در محل آزمون سراسری لحاظ شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این دانشگاه با وجود وضعیت ویژه کرونا، همه موارد اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا اعم از فاصله‌گذاری، توصیه‌های بهداشتی و ایمنی را به‌صورت کامل لحاظ کرده است.
کد خبر : 508761
WhatsApp Image 2020-08-18 at 07.19.01.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، علی سلیمی در نشست مشترک دست‌اندرکاران آزمون سراسری با مسئولان و مدیران آموزش و پرورش از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: در این آزمون 3 هزار 289 نفر از داوطلبان اهری، ورزقان و هوراند در رشته‌های تجربی، ریاضی و فنی، علوم انسانی و هنر با یکدیگر رقابت خواهد کردند.


وی افزود: با وجود وضعیت ویژه کرونا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر همه موارد اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا را اعم از فاصله‌گذاری، موارد و توصیه بهداشتی و ایمنی را به‌صورت کامل لحاظ کرده و آماده برگزاری کامل این آزمون در فضای مناسب و در کمال آرامش با رعایت همه موارد و پروتکل‌های اعلامی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اضافه کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل ظرفیت و قابلیت‌های لازم در برگزاری آزمون‌های متعدد امسال به‌صورت داوطلبانه پیشنهاد برگزاری کنکور را در این واحد دانشگاهی داده که با وجود امکانات، فضای مناسب و کافی سازمان سنجش و دست‌اندرکاران برگزاری آزمون در این واحد دانشگاهی موافقت کرده است.


آشنای با فضای دانشگاه


مدیر آموزش و پرورش اهر نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یک برند و نماد افتخار منطقه ارسباران در حوزه آموزش عالی ذکر کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش آماده هرگونه همکاری و تعامل بخشی با این واحد دانشگاهی در راستای تأمین نیرو و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آزمون ملی است.


قادر رمضانپور عنوان کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده با حضور در آزمون سراسری که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود از نزدیک با بزرگ‌ترین واحد دانشگاهی منطقه و حال و هوای دانشگاه و فضای آن آشنا می‌شوند که در نوع خود یک تجربه و انگیزه برای ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته