دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1399 - 08:52
رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان:

عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی طبق شریعت اسلام حرام است

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی طبق شریعت اسلام حرام است.
کد خبر : 511454
download-pdf-ebooks.org-07201658Od6C9.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، «احمد الریسونی» با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی طبق شریعت اسلام حرام است، گفت: موضع شریعت درباره این عادی‌سازی تنها می‌تواند تحریم و مخالفت کامل باشد.


وی افزود: حتی اگر موضع‌گیری دراین‌باره طبق موازین انسانی و اخلاقی و نه دینی انجام شود، موضع مناسب درباره عادی‌سازی روابط تنها تحریم و مخالفت با آن خواهد بود.


رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان عنوان کرد: اصطلاح «عادی‌سازی روابط» تعبیر جدیدی درباره دشمن صهیونیستی است که از رهگذر آن می‌خواهند عرب‌ها غصب و اشغال سرزمین فلسطین، کوچاندن ساکنان آن و هزاران جنایت دیگر را به فراموشی بسپارند. عادی‌سازی روابط به معنای استقبال از اسرائیل، دادن جایگاه طبیعی (یک کشور) در میان کشورها و ملت‌های عرب که کشوری همسایه، دوست باشد و تمام راه‌ها و منافع (کشورهای عربی) به روی تل‌آویو باز شود.


ریسونی گفت: هدف از عادی‌سازی روابط با اسرائیل، خارج کردن این رژیم از وضعیت ناگواری است که به سبب مخالفت قاطع ملت‌های منطقه در آن به‌سر می‌برد. عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی، خدمت به این رژیم و ابزار نجات آن است و موجب تداوم اشغالگری خواهد شد.


وی افزود: برقراری روابط با رژیم صهیونیستی پاداشی به این رژیم به خاطر جنایاتش علیه ملت فلسطین، تشویق برای تشدید جنایت‌ها و تسلط صهیونیست‌ها بر کشورهای عربی در تمام زمینه‌ها خواهد بود. تحریم عادی‌سازی روابط همان تحریم ظلم، غصب و اشغالگری و جنایت‌های مختلف دیگری است که صهیونیست‌ها بیش از ۸۰ سال است، مرتکب آن می‌شوند.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته