دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1399 - 09:19
روستا در گفتگو با آنا خبر داد؛

تصویب 5 رشته‌ جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از تصویب 5 رشته‌ جدید در مقطع کارشناسی این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 510386
img_0675.jpg

علیرضا روستا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرقدس درباره تصویب رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهار کرد: در مقطع کارشناسی پیوسته، رشته‌ آموزش زبان انگلیسی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته‌های مهندسی شهرسازی، ارتباط تصویری گرافیک، سخت‌افزار کامپیوتر و کارشناس حرفه‌ای حقوق ارائه خواهد شد.


وی افزود: در مقاطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش فناوری و اطلاعات، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و در مقطع دکتری تخصصی رشته‌های حقوق جزا و جرم‌شناسی و رشته حقوق خصوصی آماده پذیرش استعدادهای درخشان و داوطلبان هستیم.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اضافه کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران در این واحد دانشگاهی و پیگیری‌های عبدالله قاسمی‌پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در این واحد دانشگاهی میزبان دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کاردانی، ارشد و دکتری تخصصی در بیش از 150 رشته خواهیم بود.


روستا ابراز امیدواری کرد که وجود این رشته‌ها بتواند علاوه بر ارتقای سطح دانشگاه به جذب مؤثر دانشجو منتهی شود و خدمات ارزشمندی را برای جوانان شهر قدس و شهرهای منطقه غرب استان تهران و شهرهای البرز به ارمغان بیاورد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته