دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1399 - 08:39
توماس توخل:

اعتماد به نفس بایرن مونیخ بیشتر بود/ حیف که قهرمانی را از دست دادیم

سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن گفت: شرایط بازی مساوی بود اما اعتماد به نفس و مالکیت روی توپ بیشتر بایرن مونیخ باعث قهرمانی این تیم شد.
کد خبر : 510144
توخل.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پاری‌سن‌ژرمن که برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بود در مصاف با بایرن مونیخ یک بر صفر شکست خورد تا موفق به فتح سه‌گانه نشود.


توماس توخل درباره شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان به خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار جدالی بزرگ بین دو تیم قوی بود و شرایط مسابقه مساوی بود. اعتماد به نفس حریف از ما کمی بیشتر بود و روی توپ مالکیت بیشتری داشتند و البته بسیار خطرناک بودند. دو فرصت خیلی خوب برای گلزنی داشتیم و در نتیجه مسابقه تعیین کننده بود که بازیکنان تیمم قدر این فرصت‌ها را ندانستند.


سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن افزود: گفته بودم که زننده اولین گل مسابقه می‌تواند برای تعیین برنده قدرت تصمیم‌گیری بیشتری داشته باشد. حیف که نتوانستیم این کار را انجام دهیم زیرا این موضوع مانعی بزرگ و چالشی برای آن‌ها بود که بتوانند آن را بچرخانند. برای قهرمانی نیاز به پیروزی داشتیم تا احساسی که حریف در پایان مسابقه داشت را تجربه کنیم اما این مهم به حقیقت تبدیل نشد.


توخل یادآور شد: مبارزه‌ای باورنکردنی را نشان دادیم و اگر بازی تکرار شود شانس کسب برتری یک بر صفر را خواهیم داشت. تردیدی وجود ندارد که مانوئل نویر در این مسابقه کیفیت بالای خود را به همگان ارائه کرد و عامل مهمی در پیروزی بایرن مونیخ بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته