دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1399 - 08:45
توماس توخل:

پاری‌سن‌ژرمن اتفاقی تاریخی را رقم زد/ شانس بایرن مونیخ از لیون بیشتر است

سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن گفت: با صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا اتفاقی تاریخ را رقم زدیم و امیدوارم به موفقیت بزرگ‌تری دست یابیم.
کد خبر : 509059
medium_2020-06-12-3978cbb85b.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برابر لایپزیک آلمان برگزار کرد و با کسب برتری 3 بر صفر فینالیست شد تا منتظر برنده جدال بایرن مونیخ و لیون باشد.


توماس توخل که پاریسی‌ها را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان رسانده در مورد برتری شاگردانش مقابل لایپزیک به خبرنگاران اظهار کرد: هدف مهمی داشتیم که با انجام نمایشی خوب و با اتکا به بازیکنانی که عادت به انجام بازی در سطح عالی دارند، محقق شد. لیاقت برتری مقابل لایپزیک در پاری‌سن‌ژرمن وجود داشت و ثابت کردیم شایستگی رسیدن به فینال را داریم.


سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن افزود: حریف بسیار قدرتمندی داشتیم اما شاگردانم تشنه موفقیت هستند و با سرعت بالایی که داشتیم ضمن مهار ضدحملات حریف از فضاهای پشت مدافعان لایپزیک استفاده کردیم. کیلیان امباپه و آنخل دی ‌ماریا به خوبی خواسته‌های هجومی ما را اجرایی کردند و حالا در فینال هستیم تا بتوانیم اتفاقی مهم‌تر را رقم بزنیم.


توخل در مورد رویارویی با یکی از تیم‌های بایرن مونیخ و لیون در دیدار فینال لیگ قهرمانان تصریح کرد: هر دو تیم شانس صعود به دیدار فینال را دارند اما شانس بایرن مونیخ بیشتر است. صعود به دیدار فینال اهمیت زیادی دارد و خوشحالم که اتفاقی تاریخی را برای پاری‌سن‌ژرمن رقم زدم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته