دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1399 - 08:30
جولیان ناگلزمان:

خطرناک‌تر از اتلتیکو مادرید بودیم/ آماده بازی با پاری‌سن‌ژرمن می‌شویم

سرمربی تیم لایپزیک گفت: اتلتیکو مادرید فرصت چندانی نداشت و خطرناک‌تر از این تیم بودیم، آماده بازی با پاری‌سن‌ژرمن در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌شویم.
کد خبر : 507923
جولیان ناگلزمان.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لایپزیک آلمان با ارائه بازی هدفمند موفق شد اتلتیکو مادرید اسپانیا را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا در نیمه‌نهایی حریف پاری‌سن‌ژرمن فرانسه شود.


جولیان ناگلزمان در واکنش به برتری شاگردانش برابر اتلتیکو مادرید به خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی برای تیم من بود و بسیار خوشحال هستم. در پایان دیدار فکر می‌کنم در یک سوم حریف کمی بهتر بودیم و این تفاوتی بود که عامل پیروزی ما شد.


سرمربی تیم لایپزیک گفت: شانس‌های زیادی ایجاد نکردیم اما اتلتیکو نیز فرصت چندانی نداشت و فکر می‌کنم روی دروازه حریف کمی خطرناک‌تر بودیم و خیلی خوب است که در مرحله نیمه‌نهایی هستیم. این موضوع احساس خوبی به باشگاه و تیم می‌دهد. به تیمم بسیار افتخار می‌کنم. آن‌ها بسیار خوب عمل کردند. این باشگاه و این تیم خیلی سریع، سریع‌تر از حد معمول توسعه پیدا کرد اما شما به‌عنوان یک مدیر باید چشم به راه باشید و برای بازی با حریف بعدی آماده شوید.


ناگلزمان در مورد رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی عنوان کرد: شرایط هر بازی متفاوت است. رقیب آسانی در لیگ قهرمانان نداشتیم. برای آنکه مقابل این حریف به نتیجه مطلوبی برسیم باید آمادگی لازم را به دست آوریم. از زمانی که مجوز صعود به نیمه‌نهایی صادر شد به بازی با پاری‌سن‌ژرمن فکر می‌کنیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته