دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1399 - 08:24
هانسی فلیک:

کسب سه عنوان قهرمانی آسان نیست/ بایرن مونیخ نیازی به ترس یا احترام ندارد

سرمربی تیم بایرن مونیخ گفت: تیمم نیازی به ترس یا احترام ندارد اما کسب سه عنوان قهرمانی در یک فصل کار آسانی نیست.
کد خبر : 510143
cover_1440 (1).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بایرن مونیخ با کسب برتری یک بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن برای ششمین مرتبه فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد تا در این فصل موفق به فتح سه‌گانه شود.


هانسی فلیک در خصوص برتری ارزشمند شاگردانش برابر نماینده فرانسه به خبرنگاران عنوان کرد: به این تیم افتخار می‌کنم. وقتی در ماه نوامبر شروع کردم، عناوین قهرمانی را یکی پس از دیگری خواندم.


سرمربی تیم بایرن مونیخ افزود: دیگر نیازی به ترس یا احترام گذاشتن به بایرن مونیخ نیست. زمانی که سرمربی شدم تیم افتضاح بود اما توسعه تیمم از آن زمان منطقی و احساساتی بوده است. از همه چیز حداکثر استفاده را کردیم. کسب سه عنوان قهرمانی در یک فصل آسان نیست و کار سختی بود. می‌دیدید در زمستان چقدر عزم رشد داریم. در کسوت مربی موفقیت‌های زیادی را آرزو می‌کنید که امری بدیهی است.


فلیک خاطرنشان کرد: هر بازیکنی این فصل را به گونه‌ای توسعه داد تا بتواند سه عنوان را با تیمش کسب کند و تمامی اعضای تیم در این موفقیت نقش داشتند. این اتفاق تنها در یک تیم اتفاق می‌افتد. تیم همیشه در خط مقدم است. همگان دیدند که با روحیه تیمی بالا تا دقیقه 96 چگونه دفاع کردیم و این اتفاق فوق‌العاده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته