دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1399 - 09:09
هانسی فلیک:

برتری برابر بارسلونا متضمن صعود به فینال نیست/ هیچ تیمی از پیش بازنده نیست

سرمربی تیم بایرن مونیخ گفت: با وجود برتری برابر بارسلونا صعودمان به فینال قطعی نیست چون هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.
کد خبر : 508055
qu2wkwi6kxqxmu3llklr.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بایرن مونیخ در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و برابر بارسلونا پیروزی تاریخی 8 بر 2 را به ثبت رساند، نتیجه‌ای که نظیر آن ممکن است هیچ‌گاه توسط بارسلونا جبران نشود.


هانسی فلیک که با کسب این نتیجه نامش را در تاریخ بایرن مونیخ ثبت کرد در پایان بازی به خبرنگاران اظهار کرد: به این موضوع واقف بودیم که با فشار بر روی بارسلونا به اندازه کافی موقعیت گلزنی نصیبمان می‌شود و به هدفمان رسیدیم. این بازی تمام شد و باید برای دیدار بعدی آماده شویم. در مرحله نیمه‌نهایی همه چیز از صفر شروع می‌شود و با شارژ باطری‌هایمان آماده آن دیدار خواهیم شد. 


وی افزود: بازی بسیار خوبی از سوی بازیکنانم ارائه شد و طبیعتاً خوشحال هستیم. توماس مولر بهترین بازیکن زمین بود و باید از بازی خوبی که شاگردانم انجام دادند، راضی باشم و از یکایک آن‌ها تعریف کنم. البته هنوز به هدفی که داریم نرسیدیم و باید تلاش بیشتری نشان دهیم.


سرمربی تیم بایرن مونیخ تأکید کرد: از فردا آماده بازی با حریفمان در مرحله نیمه‌نهایی خواهیم شد. بازی سختی در انتظارمان است و تیمی که در مقابل ما قرار می‌گیرد، انگیزه زیادی برای صعود به فینال دارد. باید با همین شیوه‌ای که با بارسلونا بازی کردیم با حریف بعدی بازی کنیم و قطعاً هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. برتری برابر بارسلونا متضمن صعود به فینال نیست.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته