دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1399 - 00:05
حمید درخشان در گفتگو با آنا:

کسانی که در بستن قرارداد ویلموتس نقش داشتند باید پاسخگو باشند/ دلشوره تعلیق داریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نباید به دنبال شخص بگردیم؛ بلکه همه کسانی که در بستن این قرارداد نقش داشتند باید پاسخگو باشند.
کد خبر : 509436
_MID1583.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره محکومیت فدراسیون فوتبال ایران در پرونده قرارداد ویلموتس گفت: متاسفانه ورود آدم‌های ناکارآمد و نبود افراد حقوقی کاربلد به این موضوع باعث شد که فدراسیون فوتبال ایران چنین جریمه سنگینی را متحمل شود. وقتی افراد غیرفوتبالی و غیرمتخصص در این موضوع ورود کردند باید انتظار می‌رفت چنین اتفاقات ناگواری رقم بخورد.


وی عنوان کرد:  قرارداد ویلموتس با حساب کتاب بسته نشد و خسارت جبران ناپذیری به فوتبال ایران وارد کرده است. واقعاً در این پرونده پول بیت‌المال حیف و میل می‌شود و از همه مهم‌تر بلاتکلیفی و دلشوره تعلیق هم باید به آن اضافه کرد.


پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه در این پرونده چه کسانی مقصر هستند،اظهار کرد: به نظرم همه کسانی که در بستن این قرارداد دخیل بودند  باید پاسخگو باشد. ما بارها از نحوه قرارداد بستن ضربه خورده‌ایم و هیچ زمانی از تجربه‌های خودمان استفاده نکردیم و در نهایت چنین اتفاق تلخ و خسارت جبران ناپذیری برای فوتبال ایران به بار می‌آید.


وی ادامه داد: به نظرم این قرارداد یا ناآگاهانه منعقد شده است یا اینکه افرادی در آن منفعت داشتند. به هر حال موضوع کوچکی نیست و باید همه افرادی که در بستن این قرارداد دخیل بودند پاسخگو باشند. من فکر می‌کنم نباید به‌دنبال شخص بگردیم و رئیس فدراسیون را تنها مقصر این موضوع بدانیم؛ بلکه همه کسانی که سهمی در بستن این قرارداد داشتند را احضار کنیم و از آن‌ها توضیح بخواهیم در این صورت خیلی از مسائل آشکار می شود.


درخشان تاکید کرد: اگر امروز جلوی این خرابکاری گرفته شود و با مسببان آن برخورد جدی شود قطعاً در آینده کس دیگری نمی‌تواند چنین اشتباهات فاحشی مرتکب شود و به آینده فوتبال یک کشور ضربه بزند. پرونده ویلموتس خسارت سنگینی به فوتبال ایران وارد کرده و از طرفی در مجامع بین‌المللی چهره فوتبال ایران را خدشه‌دار کرده است؛ اگر یک مربی درجه یک به فوتبال ایران آمده بود؛ آن وقت چنین خسارتی به بار می‌آمد حداقلش این بود که مربی سوابقی داشته و دلمان نمی‌سوخت؛ اما واقعاً ویلموتس چه آورده‌ای برای فوتبال ایران داشته است که حالا باید چنین خسارت سنگینی را هم بپردازیم.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته