دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1399 - 07:30
آنا گزارش می‌دهد؛

دست آقای تاج و فدراسیون فوتبال بالاست؟!/ غروب فوتبال ایران با نجیب‌زاده بلژیکی!

فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت بزرگترین غرامت تاریخ فوتبال ایران شده است و این در حالی است که پیش از این سئول‌نشینان از بندی‌های قرارداد ویلموتس تعریف و تمجید زیاد کرده بودند.
کد خبر : 508984
مارک ویلموتس مهدی تاج.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مدت‌هاست فوتبال ایران با نگرانی عجین شده است؛ ترس پرونده ویلموتس و شکایت او به فیفا و البته غرامت سنگینی که فدراسیون فوتبال بابت قرارداد این مربی بلژیکی باید پرداخت کند مانند یک بنای سستی بود که دست آخر فرو ریخت و حالا مدیران فوتبالی ایران باید کاسه چه ‌کنم چه کنم دست بگیرند و برای پرونده‌ای که در آن محکوم شدند راه چاره‌ای بجویند. 


پرداخت جریمه به مارک ویلموتس بلژیکی بزرگترین غرامت تاریخ فوتبال ایران است؛ فوتبالی که این روزها حال و روز خوشی ندارد و نفس‌اش به شماره افتاده؛ از یک طرف فدراسیون بی‌ در و پیکر، اساسنامه‌ای که در راه رفت و برگشت به فیفاست، تیمی که صعودش به جام جهانی به اما و اگر کشیده است. همه این‌ها نشان می‌دهد فوتبال ایران دیگر رمق ندارد و حالا این فوتبال بی‌رمق باید خسارت هنگفتی هم پرداخت کند. خسارتی که بدون شک ردپای بی‌تدبیری مدیران فوتبال در آن به خوبی نمایان است. 


وقتی کی‌روش از فوتبال ایران خداحافظی کرد تا مدت‌ها بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی حرف و حدیث به راه بود؛ قرار بود بزرگان فوتبال دنیا همچون زیدان و مورینیو و کلینزمن به ایران بیایند و ما باشکوه طلوع کنیم؛ اما در نهایت به ویلموتس بلژیکی رسیدیم و حالا فوتبال ایران با نجیب‌زاده بلژیکی غروب کرده است. 



پس از اینکه ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد؛ مازیار ناظمی که در آن زمان مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بود، از بزرگ‌ترین نقطه قوت قرارداد ویلموتس صحبت کرد. او با اطمینان خاطر به هواداران فوتبال این اطمینان خاطر را داد که در قرارداد ویلموتس بندی موجود است که در صورت فسخ از هر طرف تنها سه ماه جریمه پرداخت می‌شود و این موضوع در قرارداد کی‌روش و برانکو وجود نداشته و به همین خاطر دست فدراسیون و آقای تاج بالاست!



حالا فوتبال ایران باید 167 میلیارد تومان خسارت به سرمربی سابق تیم ملی بپردازد. مبلغی که نه تنها  از بودجه یک‌سال فوتبال بلکه از بودجه سالیانه کمیته ملی المپیک هم بیشتر است! نمی‌دانیم حالا با این شرایط باید بگوییم دست آقای تاج و فدراسیون بالا هست یا خیر!


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته