دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1399 - 14:27
منادی:

امکان تقلب با آوردن گوشی همراه در محل آزمون کنکور وجود دارد

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نماینده‌ای در ستاد ملی کرونا ندارد، گفت:  از دولت می‌خواهیم که تمامی پروتکل‌ها را در خصوص کنکور به‌دقت رعایت کند و بدانیم که امکان تقلب با آوردن گوشی همراه در محل آزمون کنکور وجود دارد.
کد خبر : 508418
a2.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علیرضا منادی سفیدان در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، 26 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع)، گفت: در آستانه محرم خود را برای عزاداری آن آزادمرد بزرگ همه تاریخ آماده می‌کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرچم حسینی را به اهتزاز درمی‌آوریم.


رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: تکلیف و قسمی بس بزرگ بر گردن همه ما نمایندگان به ودیعت گذاشته و خوشحال هستم که توفیق 4 سال خدمت به مردم را در کنار شما مردان و زنان بزرگوار ایران نصیبم شده است و امیدوارم در کنار همدیگر بتوانیم از عهده این مسئولیت سنگین برآییم؛ از مردم شریف و مؤمن انقلابی حوزه انتخابیه که برای چهارمین بار به فرزند خود اعتماد کردند با تمام وجود تشکر می‌کنم و امیدوارم که لیاقت این اعتماد مکرر را داشته باشم.


وی ادامه داد: هرچند در دوره انتخابات مجلس دهم علیرغم انتخاب از سوی مردم شریف و اعلام تأیید آن از مراجع ذی‌صلاح، مورد بی‌عدالتی و بی‌مهری مجریان و ناظران بی‌کفایت و ناکارآمد حق این‌جانب و مردم ضایع شد امروز لازم می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات صادقانه مجریان و شورای نگهبان که در این دوره و حوزه انتخابیه با کمال دقت مانع تکرار فاجعه انتخاباتی دوره قبل تبریز شدند و حق را به حق‌دار رساندند، تشکر می‌کنیم.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم یادآور شد: می‌دانم شما مردم در پی آرزوی بزرگ رفع گرانی، تورم، بیکاری از جامعه و همچنین ایجاد توسعه عدالت و آزادی و حقوق شهروندی در کشور در حد اعلا نمایندگان را به مجلس اعزام کردید و ما نمایندگان شبانه‌روز در پی تحقق آرزوهای خودمان و شما که رخت بربستن فقر و گرانی و همچنین تورم از کشور است می‌کوشیم.


منادی سفیدان افزود: جهان اسلام امروز نظاره‌گر خودباختگی سیاسی و سرسپردگی محض امیر امارات در برقراری رابطه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛ دولت امارات به اسلام و اسلامیان خیانت کرد و البته چند سال است که اسرائیل امارات را لانه خود قرار داده و به هر آنچه در یمن رخ می‌دهد و بمب‌های خوشه‌ای که بر سر مسلمانان فرود می‌آید را مدیریت می‌کند.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نمایندگان مجلس یازدهم و ملت بزرگ ایران با تأسی از رهبرمان این جنایت و خیانت بزرگ که امارات را علیه مسلمانان جهان در برقراری رابطه با رژیم منحوس اسرائیل محکوم می‌کنیم.


رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز در سازمان ملل و شورای امنیت شاهد شکست مفتضحانه آمریکا در صدور قطعنامه علیه ایران اسلامی بودیم و این درواقع آغاز سقوطی است که در چند ماه آینده با شکست ترامپ قمارباز در انتخابات آمریکا اولین زنگ آن به صدا در خواهد آمد.


وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: تنها عامل مشکلات تحریم‌های ظالمانه غرب وحشی نیست بلکه در داخل کشور سوء مدیریت، تنبلی، نفوذ، بی‌برنامگی و عدم هماهنگی برخی مسئولان تأثیر زیادی دارد؛ امروز در کنار مرگ بر آمریکا باید بر سر برخی مدیران ضعیف‌النفس، تنبل، دنیاپرست و اشرافیت گرا فریاد برآوریم؛ مسئولانی که خون بر دل مردم کردند و متأسفانه رشوه‌خواری، رانت‌خواری قبح خود را از دست داده و حضور تعداد قابل‌توجهی از مسئولان رده‌بالای سیاسی و اقتصادی کشور در پای میز محاکمه قوه قضائیه دلیل بر این مدعی است.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم یادآور شد: بخش مهمی از مسئولان ما در هر ثانیه آوازی جدید سر می‌دهند و ملت را سرگردان می‌کنند و مشخص نیست که به کدام صراط مستقیم هستند.


منادی سفیدان افزود: امروز ۸۲ روز از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و قوانین دست و پاگیر، بی‌خاصیت و بسیار کهنه مشکلات زیادی را برای کشور و ملت به ارمغان آورده لازم است مجلس با همت مرکز پژوهش‌ها به سراغ این قوانین برود و قوانین را منطبق و به‌روز با کشورهای پیشرفته کند تا از قافله ترقی و رشد و توسعه امروزی دنیا عقب نمانیم؛ آذربایجان به‌ویژه تبریز در طول صدها سال گذشته بارها پایتخت سیاسی و اقتصادی ایران بوده و حضور بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان، صنایع بزرگ و تجار کلان، داشتن چهار همسایه با استان و داشتن بیش از 50 درصد مس ایران و 35 درصد طلا و 90 درصد آلومینیوم کشور در این استان و ده‌ها تجارت برتر گواهی بر سابقه عظیم تبریز است و سؤال این است که چرا استان و تبریز در جایگاه واقعی خود قرار ندارند و روزبه‌روز در حال افول است.


وی تصریح کرد: حضور بیش از 200 هزار خانواده در حاشیه تبریز که در وضعیت بد و غیرقابل‌قبول زندگی را سپری می‌کنند بسیار غمگین است درحالی‌که این استان سرشار از نعمت‌های بزرگ است؛ واریز پول‌های هزاران میلیاردی مالیاتی استان به جیب خارج از استان در اثر سوء مدیریت و همچنین حضور شرکت‌های خارج استانی ضرر بزرگی بر طبیعت آذربایجان وارد می‌کند درحالی‌که این پول‌ها اگر به استان بازگردد به‌طورقطع مسائل حیاتی حل خواهد شد.


رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی مجلس با بیان اینکه مجلس نماینده‌ای در ستاد ملی کرونا ندارد، گفت: از دولت می‌خواهیم که تمامی پروتکل‌ها را در خصوص کنکور به‌دقت رعایت کند و امکان تقلب با آوردن گوشی همراه در محل آزمون کنکور وجود دارد. لازم است در این امر دقت کافی داشته باشند.


انتهای پیام/4151/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته