دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 16:09
در حاشیه نشست هم‌اندیشی شورای فرهنگی دانشکده‌ها صورت گرفت؛

تجلیل از خادم نماز و رئیس دانشکده علوم انسانی و حقوق دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

همزمان با ولادت پربرکت امام موسی‌‌بن‌جعفر(ع) و در حاشیه نشست هم‌اندیشی شورای فرهنگی دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از تلاش‌های محمد علیمرادی خادم نماز و رئیس دانشکده علوم انسانی و حقوق این دانشگاه تجلیل شد.
کد خبر : 507446
795ec84d-ab35-45be-91f4-6a52a0004a4f.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان در جلسه هم‌اندیشی شورای فرهنگی دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) که با حضور اعضای هیئت رئیسه و رؤسای دانشکده‌های این واحد برگزار شد، از تلاش‌های محمد علیمرادی رئیس دانشکده علوم انسانی و حقوق این دانشگاه برای احیا و تجهیز نمازخانه این دانشکده در فضایی بانشاط و جذاب و تلاش در راستای اشاعه فرهنگ نماز تجلیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست با تأکید بر لزوم تلاش بیش از پیش همه همکاران در راستای گسترش فرهنگ نماز با توجه به قوت‌گرفتن هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن، بیان کرد: موجب مسرت و خوشحالی است که امروز از اقدام فرهنگی یکی از اعضای هیئت علمی در راستای گرایش جوانان و دانشجویان به نماز تجلیل می‌شود؛ چراکه این اقدام با همت یکی از اعضای هیئت علمی صورت گرفته و این ویژگی مثبتی است که می‌تواند تأثیر بیشتر و بهتری روی دانشجویان بگذارد.


پیام نجفی افزود: پاسداشت فعالان حوزه نماز، پاسداشت خود نماز و اعتلای فرهنگ انسان‌ساز اسلام بوده و دستیابی به مراحل عالی انسانی و معنوی از طریق اهمیت‌دادن و اقامه این فریضه الهی امکان‌پذیر است.


وی با اشاره به هدف اصلی خالق از آفرینش کائنات و گرایش همه ابنای بشر به تعبد خاطرنشان کرد: در عرصه گسترش نماز هرچه بتوان فعالیت کرد و از تمام داشته‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اقتصادی برای اشاعه آن استفاده کرد، پشیمان نخواهیم شد؛ چراکه براساس آموزه‌های قرآنی، نماز است که انسان را از بدی و فحشا دور می‌کند و به سمت نیکی‌ها سوق می‌دهد و اصلاح فرد، اصلاح جامعه است؛ بنابراین با برپایی این فریضه انسان‌ساز، جامعه‌ای مصلح و ایده‌آل خواهیم داشت.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که با تلاش همگانی به‌ویژه اهتمام همکاران در حوزه معاونت فرهنگی در محور قراردادن قرآن، نماز و عترت در همه اقدامات و سرمایه‌گذاری‌ها، شاهد دستیابی به نتایج دلخواه و مقابله آسان‌تر با تهاجم فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌دیدگی فرهنگی و اجتماعی در جامعه باشیم.


به گزارش آنا، در پایان این جلسه با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید، سجاده و لوح یادبود از تلاش‌های علیمرادی در احیا و تقویت فرهنگ نماز در دانشگاه قدردانی شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته