دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1399 - 17:24
مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ خبر داد؛

فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامی اساسی برای کاهش شیوع ویروس کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ، فاصله‌گذاری اجتماعی را اقدامی اساسی برای کاهش شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.
کد خبر : 507227
ویروس+کرونا.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان‌غربی، کارگروه مدیریت بحران به ریاست سیاوش جبارزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ در این جلسه با تأکید بر شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت به‌ویژه در بحث کنترل و پیشگیری از طغیان انتشار ویروس کرونا اظهار کرد: مهم‌ترین راه در این باره نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


جبارزاده به بررسی نیازهای زیرساختی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز در موقع بحران اشاره کرد و افزود: با توجه به نگرانی‌های موجود در اوایل فصل پاییز از انتشار ویروس کرونا اعضای ستاد بحران شبکه باید تدابیر لازم را برای مقابله با احتمال وقوع بحران انتشار این ویروس به کار بگیرند.


وی به فرآیند مدیریت بحران اشاره و تصریح کرد: مدیریت در بحران یک فعالیت پیشگیرانه است؛ به این معنی که باید با در نظر گرفتن خطر و ریسک قابل انتظار اقدامات لازم را انجام داد و از دید مدیریت بحران، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از لوازم حفاظتی طرحی اساسی برای کاهش ریسک کرونا است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته