دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1399 - 15:04

آغاز مرحله‌ای جدید از اقدامات اطلاعاتی علیه ائتلاف سعودی

رئیس هیئت اطلاعات و شناسایی یمن گفت که مرحله جدیدی از اقدامات اطلاعاتی و استراتژیک علیه ائتلاف سعودی به‌زودی کلید خواهد خورد.
کد خبر : 507190

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «عبدالله یحیی الحاکم» رئیس هیئت اطلاعات و شناسایی یمن در نشستی با حضور افسران اطلاعاتی این کشور در خصوص آخرین تحولات میدانی و مناطق درگیری سخنرانی کرد.


به نوشته وبگاه المسیره، حاضرین در این نشست، فعالیت‌های اطلاعاتی و راه‌های جنگ روانی و پخش شایعات از سوی ائتلاف سعودی علیه ارتش و کمیته‌های مرکزی یمن و اقدامات اطلاعاتی در مراحل پیش رو را بررسی کردند.


«یحیی الحاکم» در این نشست گفت که باید تلاش و فعالیت‌ها در راستای اقدامات اطلاعاتی در سطوح عالی برای مقابله با «جنگ الکترونیک و سایبری» متمرکز شوند.


او همچنین با تقدیر از نیروهای اطلاعاتی وابسته به هیئت اطلاعات و شناسایی در مناطق مختلف، گفت که این نیروها در خارج از مرزهای یمن نیز فعال بوده و اقدامات آن‌ها موجب شده است تا ائتلاف سعودی برای کاهش حملات علیه مردم یمن، تحت‌فشار قرار گیرد.


این مقام یمنی، در پایان گفت که مرحله جدیدی از اقدامات اطلاعاتی در ابعاد مختلف و راهبردی صورت خواهد گرفت.


او در ۲۲ تیرماه نیز گفته بود که در نیروهای مسلح یمن هم‌اکنون بانک اهداف گسترده‌ای از نقاط حیاتی و مهم در خاک عربستان و شیخ‌نشین امارات و همچنین تل‌آویو و مناطق دورتر از آن دارند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته