دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1399 - 17:05

مسئولیت خطیر هدایت یوونتوس بر دوش پیرلو

آندره‌آ پیرلو با قبول سرمربیگری یوونتوس مسئولیت بسیار مهمی را پذیرفته که در آینده او نقش تأثیرگذاری خواهد داشت.
کد خبر : 507011
آندره‌آ پیرلو.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه یوونتوس به صورت رسمی اعلام کرد که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده است. ضمن اینکه از زحمات مائوریتسیو ساری سرمربی پیشین این تیم تشکر و به صورت رسمی با وی قطع همکاری انجام شد.


پیرلو در شرایطی به عنوان سرمربی تیم یوونتوس انتخاب شده که سابقه چندانی در شغل مربیگری ندارد و به دلیل اخراج ساری به عنوان نفر اول کادر فنی بیانکونری انتخاب شد.


هافبک پیشین یوونتوس در چهار سال حضورش در این تیم چهار قهرمانی سری A، یک کوپا ایتالیا و دو سوپرکوپا ایتالیا را کسب کرد. او حالا قراردادی دو ساله با یوونتوس امضا کرده و قصد دارد در این باشگاه به جام‌های متعددی دست پیدا کند.


انتخاب پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس در شرایطی انجام شده که بسیاری از مربیان و کارشناسان فوتبال ایتالیا از انتخاب این مربی متعجب هستند. پیرلو که پیش از این خود را بازیکن بزرگی نمی‌دانست حالا مسئولیت بسیار مهمی را پذیرفته است.


سرمربی جدید یوونتوس بازیکن خوش اخلاق در زمین فوتبال شناخته می‌شد و در زمان بازی خود چه در تیم‌های میلان و یوونتوس و چه در تیم ملی ایتالیا به عنوان یک بازی‌ساز نمایش بسیار خوبی برای تیم‌هایش ارائه می‌کرد. بدون شک نشستن روی نیمکت مربیگری تیم یوونتوس که در 9 فصل اخیر رقابت‌های سری A ایتالیا موفق به فتح اسکودتو شده، مسئولیت بسیار سنگینی محسوب می‌شود که پیرلو با پذیرش آن ریسک بالایی را قبول کرده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب