دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1399 - 11:45
آنا گزارش می‌دهد؛

بستر جدایی رونالدو از یوونتوس فراهم شد/ فوق ستاره پرتغالی در راه پاری‌سن‌ژرمن

حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا کریستیانو رونالدو برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن ترغیب شود.
کد خبر : 506742
_____لالیگا سویا بتیس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو بار دیگر با یوونتوس نتوانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. حذف برابر لیون باعث شد تا فوق ستاره پرتغالی خیلی زود با مهم‌ترین جام باشگاهی قاره سبز خداحافظی کند آن‌هم در شرایطی که او ستاره تیمش بود و بهترین بازیکن زمین شناخته شد.


رسانه‌های اروپایی اعلام کردند رونالدو با وجود بازی‌های بسیار خوبی که برای یوونتوس انجام داد اما با این تیم موفقیتی در سطح قاره اروپا کسب نکرده و این در حالی است که او پیش از ترک رئال مادرید با این تیم 4 بار جام لیگ قهرمانان را لمس کرد. فوق ستاره پرتغالی نتوانست با پیراهن یوونتوس عنوان آقای گلی را کسب کند در شرایطی بهترین گلزن تیمش بود، او توپ طلای 2019 را در دستان لیونل مسی دید و در 2020 هم توپ طلایی داده نمی‌شود، البته که او با توجه به حذف زودهنگام تیمش نباید انتظاری کسب عنوانی را داشته باشد.


شب گذشته رئال مادرید هم حذف شد تا این تیم هم در دو فصل اخیر و در غیاب رونالدو نتواند قهرمانی در اروپا را تجربه کند. در این میان صحبت‌هایی در خصوص جدایی کریستیانو از یوونتوس به گوش می‌رسد. برخی معتقدند او می‌تواند به رئال مادرید بازگردد اما زیدان به دنبال جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است و علاقه‌ای به بازگشت رونالدو ندارد.


کریستیانو رونالدو


این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن تمایل زیادی دارد تا رونالدو را از یوونتوس جذب کند و تلاش‌های زیادی برای ترغیب او می‌شود. پاریسی‌ها با حذف دورتموند به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند و تلاش خواهند کرد تا در این فصل نتیجه بهتری نسبت به فصول گذشته کسب کنند. نتایج این فصل نماینده متمول فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا بدون شک در تصمیم رونالدو نقش ویژه‌ای دارد. یوونتوس برای فسخ قرارداد مهاجم تیمش مبلغی را برای فسخ قرارداد مشخص کرده و این رقم هر چه که باشد از سوی پاری‌سن‌ژرمن پرداخت می‌شود اما تصمیم‌گیرنده اصلی رونالدو خواهد بود.


کریستیانو رونالدو نباید این نکته را فراموش کند که او در سن 35 سالگی قرار دارد و با وجود اینکه هنوز هم خیلی آماده است اما بدون تردید با بالاتر رفتن سن، نمی‌تواند آمادگی سال‌های قبل را تجربه کند. او شرایط ایده‌آلی دارد اما تضمینی وجود ندارد که پس از 37 سالگی و اتمام قرارداد با یوونتوس باز هم مشتریانی در سطح بالا داشته باشد. ضمن اینکه ماندن او در تورین ریسک بزرگی است چون کسب عنوان نخست لیگ قهرمانان اروپا با مشخصه‌های فعلی بیانکونری فاصله زیادی دارد. بنابراین او می‌تواند با قبول پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن به تیمی برود که در اروپا شرایط بهتری نسبت به یوونتوس داشته است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته