دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1399 - 16:05

تلاش رسانه‌های ایتالیایی برای حفظ رونالدو در یوونتوس

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس راضی است و علاقه‌ای به ترک تورین ندارد.
کد خبر : 506399
68333_ft.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از آنکه مجله معتبر فرانس فوتبال اعلام کرد کریستیانو رونالدو علاقه‌مند به جدایی از یوونتوس و حضور در پاری‌سن‌ژرمن است چند رسانه ایتالیایی نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و ضمن حمایت از این بازیکن اعلام کردند او علاقه‌ای به جدایی از یوونتوس ندارد.


رونالدو دو فصل پیش با قراردادی 4 ساله از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. او در دو فصل گذشته دو قهرمانی رقابت‌های سری A و قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد اما هنوز با یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است.


باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آمادگی خود را برای پرداخت حق فسخ قرارداد فوق ستاره پرتغالی اگر چه رقم آن مشخص نشده، اعلام کرده و باید منتظر تصمیم‌گیری رونالدو در فصل آینده بود. رونالدو با حضور در پاری‌سن‌ژرمن با بازیکنان بزرگی چون نیمار و کیلیان امباپه همبازی می‌شود.


یکی از مواردی که در خصوص جدایی رونالدو مطرح شد ناراحتی از وی از زندگی در تورین و علاقه به حضور در پاریس عنوان شده بود در شرایطی که رسانه‌های ایتالیایی این موضوع را رد کرده‌اند و از رضایت رونالدو در تورین نوشته‌اند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته