دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1399 - 22:20

رونالدو در حسرت آقای گلی سری A می‌ماند/ ایموبیله 3 گل جلوتر از فوق ستاره پرتغالی

چیرو ایموبیله 3 گل بیشتر از کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده و در آستانه کسب عنوان آقای گلی رقابت‌های سری A ایتالیا قرار دارد.
کد خبر : 504435
ronaldo-immobile-100__v-gseapremiumxl.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو این فصل 31 گل در جریان رقابت‌های سری A ایتالیا برای یوونتوس به ثمر رسانده اما برای کسب عنوان آقای گلی رقیبی جدی به نام چیرو ایموبیله دارد. 


مهاجم لاتزیو در این فصل 34 گل به ثمر رسانده و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل شانس زیادی برای کسب این عنوان مهم دارد. ایموبیله در باشگاه‌های مختلفی از جمله یوونتوس، دورتموند و سویا پیش از حضور در لاتزیو بازی کرده و در چهارمین فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان شهر رم در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.


ستاره 30 ساله لاتزیو در صورتی که موفق به زدن 37 گل شود رکورد گلزنی در رقابت‌های سری A را به خود اختصاص داده است. این رکورد با 36 گل در اختیار گونزالو هیگواین است که در فصل 16-2015 با پیراهن ناپولی آن را به نام خود ثبت کرد.


نکته مهم در مورد ایموبیله این است که اگر او بتواند در این فصل آقای گل ایتالیا شود این افتخار را در فصلی کسب کرده که کریستیانو رونالدو رقیبش بوده است. البته اگر با 37 گل به این جایگاه دست یابد که رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را هم به نام خود ثبت می‌کند.


انتهای پیام/4048/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته