دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش رسانه‌های دنیا به لغو مراسم توپ طلای 2020

رسانه‌های جهان به لغو مراسم اهدای توپ طلای 2020 واکنش‌های مختلفی نشان دادند.
کد خبر : 503071
2587.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لغو مراسم توپ طلای 2020 از سوی مجله فرانس فوتبال بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های مختلف جهان داشت اما بر خلاف دیدگاه هواداران بازیکنان مختلف نگاه‌ها منطقی‌تر بود.


مجله فرانس فوتبال علت لغو مراسم را همه‌گیری ویروس کرونا «COVID-19» اعلام کرد. موضوعی که انتظار آن را بیشتر رسانه‌ها داشتند و می‌دانستند با توجه به اینکه ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری اتفاقات شده، مراسم «Ballon d'Or» هم برگزار نمی‌شود و تنها منتظر تأیید این خبر از سوی عاملان برگزاری بودند. اتفاقی که نهایتاً رخ داد و مسئولان مجله رسماً این خبر را اعلام کردند.


پس از آنکه خبر برگزار نشدن مراسم اهدای توپ طلای 2020 اعلام شد تمامی سایت‌های خبری به شیوه‌های مختلف به آن پرداختند اما روزنامه‌ها با توجه به اینکه اکثریت مخاطبان از این موضوع اطلاع داشتند در صفحات ورزشی خود در قالب مقاله، گزارش یا خبر به لغو این مراسم پرداختند و اینکه کدام بازیکنان شانس بیشتری برای کسب جایزه توپ طلا را در مقایسه با بازیکنان دیگر داشتند.


به‌عنوان مثال سایت «آ اس» اسپانیا نوشت: «مراسم «Ballon d'Or» به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد»



سایت skysports انگلیس هم نوشت: «جایزه «Ballon d'Or» در سال 2020 اهدا نمی‌شود»



لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی، ویرجیل فن دایک، کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس و کوین دی بروینه بازیکنانی بودند که به اعتقاد نویسنده‌های ورزشی شانس زیادی برای دریافت جایزه «Ballon d'Or» داشتند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته