دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1399 - 16:26

واکنش مالک بارسلونا به شائبه جدایی مسی

مالک باشگاه بارسلونا نسبت به شائبه جدایی لیونل مسی از این باشگاه واکنش نشان داد.
کد خبر : 504399
lionel-messi-spanish-soccer-players-train.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، انتقاداتی که لیونل مسی از هم‌تیمی‌های خودش پس از ناکامی در رقابت‌های لالیگا و رسیدن عنوان قهرمانی به رئال مادرید داشت، باعث شد تا شائبه‌های زیادی در خصوص جدایی فوق ستاره آرژانتینی مطرح شود اما موضوع جدایی مسی از بارسلونا از سوی جوزپ ماریا بارتومئو مالک این باشگاه رد شد.


رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند بارتومئو با قاطعیت اعلام کرده قرارداد مسی در آینده تمدید خواهد شد. این فوق ستاره آرژانتینی تا پایان فصل 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و اگرچه اعلام کرده باید در تیمش تغییرات زیادی صورت پذیرد اما تمام تلاش‌ها برای تمدید قرارداد وی در حال انجام است.


مهاجم 33 ساله آرژانتینی این فصل برای هفتمین مرتبه جایزه بهترین گلزن لالیگا را به دست آورد. اگرچه صحبت‌هایی در خصوص اینکه احتمال دارد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تلاش‌های زیادی برای جذب مسی کند و همانند نیمار این بازیکن را جذب کند، اما رئیس باشگاه بارسلونا با قاطعیت اعلام کرده مسی گفته در این باشگاه بازنشسته می‌شود و برای همین شک ندارم که این بازیکن به زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد. ضمن اینکه باشگاه بارسلونا تلاش خواهد کرد تا نیمار را از پاری‌سن‌ژرمن بازگرداند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته