دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1399 - 10:20
مائوریتسیو ساری:

فرصت جبران شکست در لیگ قهرمانان کوتاه است/ سؤال درباره اخراج از یوونتوس عصبانی‌ام می‌کند

سرمربی تیم یوونتوس گفت: فرصت جبران شکست در لیگ قهرمانان اروپا کوتاه است و از فرصتی که داشتیم، استفاده نکردیم.
کد خبر : 506733
مائوریتسیو ساری.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برتری 2 بر یک یوونتوس مقابل لیون در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای صعود به جمع 8 تیم برتر کافی نبود چراکه در بازی رفت نماینده فرانسه یک بر صفر برنده شده بود. 


حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا موجی از انتقادات را نصیب مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس کرد. او در نشست خبری پس از مسابقه اظهار کرد: پلی که در ابتدای مسابقه از روی نقطه پنالتی خوردیم کار را سخت کرد. بازیکنان تلاش زیادی کردند و زمانی که 2 بر یک پیش افتادیم زمان کافی برای جبران شکست را داشتیم و می‌توانستیم با زدن یک گل دیگر سرنوشت صعود را در دست بگیریم اما چندین فرصت مناسب را که به خوبی خلق کردیم، از دست دادیم.


سرمربی تیم یوونتوس افزود: ما در 8 مسابقه این فصل در لیگ قهرمانان اروپا 6 بار برنده شدیم، یک تساوی داشتیم و تنها یک بار بازنده شدیم اما با رقابت‌ها وداع کردیم چون در لیگ قهرمانان فرصت جبران شکست کوتاه است. از فرصتی که داشتیم استفاده نکردیم تا حذف شویم در حالی که لیاقت داشتیم که به جمع تیم‌های مرحله بعد صعود کنیم.


ساری در واکنش به اخراج احتمالی‌اش از یوونتوس عنوان کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و مدیران به خاطر یک دیدار تصمیم‌گیری نمی‌کنند. سؤال در مورد برکناری من را ناراحت و عصبانی می‌کند. نمی‌توانم در خصوص آینده و اتفاقی که در موردش قدرت تصمیم‌گیری ندارم حرف خاصی بزنم اما ترجیح می‌دهم به فصل آینده فکر کنم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته