دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1399 - 09:48
رودی گارسیا:

هراسی از نام یوونتوس نداشتیم/ لیون به بازی برابر تیم‌های بزرگ عادت می‌کند

سرمربی تیم لیون گفت: شاگردانم هراسی از نام یوونتوس نداشتند و باید به بازی مقابل تیم‌های بزرگ عادت کنیم.
کد خبر : 506728
_____لالیگا سویا بتیس.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیون در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و یوونتوس قهرمان 9 دوره اخیر سری A ایتالیا را حذف کرد. نماینده فرانسه بازی رفت را یک بر صفر برد تا با وجود شکست 2 بر یک در دیدار برگشت به لطف گل زده در خانه حریف به جمع 8 تیم برتر قاره سبز صعود کند.


رودی گارسیا در خصوص صعود تیمش به مرحله یک‌‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران اظهار کرد: گلی که در نیمه اول زدیم اگر چه با دو گل کریستیانو رونالدو پاسخ داده شد اما صعودمان به مرحله بعدی را رقم زد. در بازی رفت اجازه گلزنی را به یوونتوس ندادیم و این موضوع کمک کرد تا در بازی برگشت نتیجه مدنظر به دست آید تا لحظاتی بسیار شادی را تجربه کنیم.


سرمربی تیم لیون خاطرنشان کرد: بازیکنان تیمم از نام حریف هراسی نداشتند و ثابت کردند توانایی‌های زیادی دارند. با وجود اینکه دو مرتبه رونالدو برای تیمش گل زد اما شاگردانم تمرکزشان را از دست ندادند تا پس از بازی خوبی که برابر پاری‌سن‌ژرمن ارائه کردیم در دیدار با یوونتوس هم بازی خوبی انجام دهیم.


گارسیا در مورد دیدار تیمش با منچسترسیتی در مرحله یک‌چهام نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون پرتغال که شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، تأکید کرد: به بازی با تیم‌های بزرگ باید عادت کنیم. منچسترسیتی حریفی قدرتمند است و اگر با این تیم هم روبه‌رو نمی‌شدیم باید با رئال مادرید بازی می‌کردیم. پس بازی بزرگی در انتظارمان است. شاگردانم پس از استراحتی کوتاه آماده می‌شوند تا بازی متمرکزی انجام دهند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: لیون یوونتوس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته