اکران آنلاین فیلم 200 میلیون دلاری/ «مولان» به سینماها نمیرود!
به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ورایتی، دیزنی اعلام کرد که قرار است با نمایش نسخه آنلاین فیلم «مولان» (Mulan) روش جدیدی را آزمایش کند. براین اساس از اکران آن چشم پوشی کرده و در عوض آن را از 4 سپتامبر در دیزنیپلاس وارد خواهد کرد.
این کمپانی معتقد است؛ انتشار این فیلم حماسی میتواند به عنوان آزمایشی ارزشمند در نظر گرفته شود که چه تعداد مشتریان مایل به مشارکت در این طرح هستند؛ آنهم برای فیلمی که از ابتدا قرار بود در سینماها به اکران درآید.
برخلاف سایر محصولات موجود در دیزنی پلاس، «مولان» مستقیما در دسترس مشترکان قرار نمیگیرد بلکه مخاطبان در ایالات متحده و نیز دیگر مناطق باید مبلغ 29.99 دلار برای دریافت فیلم بپردازند؛ این درحالی است که هزینه اشتراک ماهانه در این سرویس پخش 6.99 دلار است.
باب چابک، مدیرعامل دیزنی میگوید؛ این تصمیم به آنان فرصتی میدهد تا بخشی از سرمایهگذاری خود را با نمایش «مولان» پس بگیرند.
این فیلم 200 میلیون دلار برای تولید هزینه داشته و میلیونها دلار دیگر نیز برای فروش و تبلیغات در مقایس جهانی هزینه خواهد کرد.
در ابتدا قرار بود این فیلم از 27 مارس اکران خود را افتتاح کند اما همهگیری کروناویروس آنان را وادار کرده که نمایش ان را معلق کنند و نهایتا آن را از تقویم اکران خود خارج کرد.
عدم اکران فیلم با بازی لیو ییفئی (Liu Yifei) فرصتی را از پخشکنندگان سینما گرفت چرا که امیدوار بودند مخاطبان سنین مختلف بتوانند به تماشای یک جنگجوی بیباک چینی آنهم در صفحات نمایش بزرگ بنشینند.
انتهای پیام /4143/
انتهای پیام/