بانک ملی ناکام در جلب رضایت مشتریان/ هفتهها تأخیر در پرداخت پول سهام عدالت
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا؛ این روزها اغلب افرادی که 30درصد سهام عدالت خود را از طریق بانکها فروختهاند با مشکل واریز نشدن مبلغ سهام خود مواجهند که چندان هم مشخص نیست مردم برای پیگیری مشکلات پیش آمده از جمله عدم دریافت پول سهام خود باید چگونه و از چه طریقی اقدام کنند.
پاسخگو نبودن بانکها، عدم اطلاعرسانی دقیق و شفاف در واریز مبالغ و کمبود اطلاعات متصدیان بانکی از مراحل فروش و دریافت پول سهام عدالت، مشکلی است که به نارضایتی مردم منجر شده است.
حال با این اوصاف افرادی که به هر دلیل از جمله مشکلات اقتصادی این روزها همانند افزایش قیمت اجاره مسکن، کالاها و اقلام مورد نیاز مجبور به فروش سهام عدالت خود شدهاند، کماکان از پرداخت نشدن پول فروش سهام عدالت خود توسط بانکها گلهمندند.
ستاد راهبردی سهام عدالت، شماره تماس ۱۵۶۹ را برای پیگیری مشکلات مردم اعلام کرده که آن هم پاسخگو نیست و مردم از دریافت پول سهام خود عاجزند.
پول فروش سهام عدالت کی واریز میشود؟
در این میان نظرات مخاطبان خبرگزاری آنا نشان میدهد که بانک ملی با بیشترین میزان نارضایتی توسط مردم، نتوانسته با تبلیغات هنگفتی که انجام میدهد چندان رضایت مشتریان خود را جلب کرده و بانکی با بالاترین میزان نارضایتی در خصوص پرداخت پول فروش سهام عدالت است.
در ذیل به تعدادی از پیامهای رسیده به دست خبرگزاری آنا توسط مشتریان بانک ملی اشاره میکنیم.
انتهای پیام/پ
انتهای پیام/