دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توضیحات بانک ملی ایران:

تعهدنامه فروش سهام عدالت را به دقت مطالعه کنید

بانک ملی ایران در پی تماس های مکرر مشتریان درباره نحوه واریز مبالغ حاصل از فروش سهام عدالت، توضیحات تازه ای ارائه کرد.
کد خبر : 501482
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از بانک ملی، بر اساس تعهدنامه‌ای که، فروشندگان ۳۰ درصد از سهام عدالت هنگام ثبت درخواست فروش امضا می‌کنند؛ کارگزار مجاز است سهام را به قیمتی که در لحظه فروش سهام در بازار امکان فروش آن را دارد، به فروش رساند.


فروشنده سهام همچنین تائید کرده است که انتخاب زمان فروش و سهامی که باید به فروش برسد؛ بر عهده کارگزار با هماهنگی ناظر بازار است و در این خصوص اختیار تام به ناظر بازار و کارگزار می‌دهد.


از سوی دیگر دارنده سهام عدالت هنگام ثبت سفارش فروش، تائید کرده که اعتبار سفارش تا زمان اجرای مفاد سفارش بوده و حق تغییر و لغو آن را ندارد.


بندپایانی تعهدنامه نیز اذعان دارد که فروشنده حق هرگونه اعتراض در خصوص سهام انتخابی برای فروش، زمان فروش سهام و روش انتخابی بر مبنای تعداد سهام یا ارزش ریالی سهام، قیمت فروش سهام و هزینه‌های قانونی کسر شده را از خود سلب کرده است.


مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک ملی ایران نیز بابیان اینکه نمی‌توان زمان مشخصی برای فروش سهام و واریز وجوه ناشی از آن مشخص کرد؛ گفته است: کارگزاری تلاش می‌کند سهام را به نفع سهامدار بفروشد؛ بنابراین نمی‌تواند این کار را به هر قیمتی انجام دهد.


به گفته محمدحسن ابراهیمی، ثبت درخواست فروش سهام عدالت به معنی فروش قطعی آن نیست، فرایند فروش ممکن است کمی زمان‌بر باشد، اما کارگزاری پس از فروش قطعی، مبالغ دریافتی را طی روال قانونی به‌حساب صاحب سهام واریز خواهد کرد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
۰
بانک ملی بعد از گذشت دوماه تعهد نامه رو اورده وسط شاید تو بسال نفروشی تکلیف ما چیه بعدشم شما قرار بود ۳ روزه بفروشی پس این همه تعهد نامه رو نیار وسط مردم کند ذهن نیستن پولمون رو بده برو بسلامت دیگه سهام کسی بتو نخواهد فروخت
غلامرضا شاهسونی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۰
سه روز شما شده دوماه من نمی دانم این قرارداد یک طرفه برای مردم بیچاره گذاشته راهی که ندارند قرار داده میآورد مردم ازترس بیماری خانه نشین شده امید به این چندرقاز پول سهام عدالت برای امرار معاش دارند ظلم هیچ وقت پایدار نیست
هلدینگ شایسته