دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1399 - 10:11
کریمی‌فیروزجاه تأکید کرد؛

دفاع از مطالبات دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه‌ها محل علم‌اندوزی، دانش و تولید محصولات علمی هستند و از مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی در خانه ملت دفاع خواهیم کرد.
کد خبر : 504715
photo5838955138256057103.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، علی کریمی‌فیروزجاه در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: دانشگاه خانه ماست و افتخار داریم که  متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و آمادگی داریم به آن نفس تازه بدهیم.


وی افزود: بابل یکی از شهرهای بزرگ استان مازندران و کشور است که از لحاظ مراکز آموزشی و دانشگاهی یکی از قطب‌های علمی و فرهنگی استان محسوب می‌شود.


این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها محل علم‌اندوزی، دانش و تولید محصولات علمی هستند و از مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی دفاع خواهیم کرد.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نخبگان علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در راستای حل مسئله و مشکلات اقتصادی و صنعتی با تولید محتوا و محصولات علمی و طرح‌های تحقیقاتی خود اثرگذار باشند.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دانشگاهی برجسته در مازندران است، تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی پزشکی و کمک خدمات آموزشی و زیرساخت فیزیکی بسیار خوب و باارزشی دارد و با همکاری سردار سعادتی دیگر نماینده بابل برای راه‌اندازی رشته داندانپزشکی کمک و در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.


کریمی‌فیروزجاه تصریح کرد: از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل توقع داریم با ایده و راهکار برای حل مشکل و معضل زباله شهرستان بابل با همکاری و هم‌فکری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، فرمانداری و شهرداری کمک کنند.


عضو کمیسون آموزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که نگاه ما در مجلس از لحاظ علمی، فرهنگی و حل مشکل مردم به‌ویژه جوانان نگاهی استانی است.


لزوم حمایت نمایندگان از نخبگان، تولیدات و محصولات علمی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران هم بیان کرد: نمایندگان محصول دانشگاه و انتخاب مردم هستند و حضور این افراد در دانشگاه و کنار دانشجویان سبب شکوفایی و تعالی علمی و فرهنگی کشور می‌شود.


حسین کرمانیان اضافه کرد: واحد بابل ارتباط خوبی با فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی و صنعت شهرستان بابل دارد، امیدوارم نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات دانشگاهیان باشند و از نخبگان علمی، تولیدات و محصولات علمی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کنند.


تلاش برای حرکت مسئله‌محور و برنامه‌محور


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دانشگاه باید تبدیل به سازمان و مرکز علمی متعهد برای حل مسئله شود و با برنامه‌ریزی کاربردی و اصولی این امر مهم ضروری و قابل اجراست.


سیدمیرالله حسینی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در حوزه تولیدات علمی و پویایی مرکز تحقیقاتی واحد بابل مسئله‌محور و برنامه‌محور حرکت کنیم تا بتوانیم منشأ تحولات اقتصادی، علمی  و اثرگذار باشیم.


به گزارش آنا، در نشست علی کریمی‌فیروزجاه نماینده بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حسین کرمانیان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، فرماندار ویژه بابل و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل مواردی مانند «تعامل و همکاری با دانشگاه آزاد مازندران و بابل»، «پیگیری و راه‌اندازی رشته‌های کاربردی و فناور»، «پیگیری و اخذ رشته داندنپزشکی واحد بابل»، «کمک از استادان دانشگاه آزاد مازندران به‌ویژه واحد بابل در حل معضل زباله شهرستان بابل» و «توجه به نخبگان علمی و مطالبات دانشگاهیان» مطرح و بررسی شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته