دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1399 - 15:19
حسینی تأکید کرد؛

لزوم برنامه‌محوری مدارس سما برای مهارت‌آموزی به دانش‌‌آموزان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بر برنامه‌محور بودن مدیران و معلمان مدارس سما برای تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان تأکید کرد و آن را مهم‌ترین رمز موفقیت مدیران برشمرد.
کد خبر : 503147
۲۰۲۰۰۷۲۱_۱۱۱۸۲۷.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، سید‌میرالله حسینی صبح امروز در بازدید از مدارس پنجگانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: انتخاب کادر فرهنگی و معلمان فرهیخته و تکریم خانواده‌ها و رفتار مناسب با دانش‌آموزان باید در اولویت قرار گیرد؛ چراکه زیرساخت و ظرفیت و توانمندی علمی مدارس سما در جذب حداکثری دانش‌آموزان مؤثر است.


وی افزود: مدیران و معلمان در مسیر تعلیم و تربیت و ارتقای علمی دانش‌آموزان نباید دچار فعالیت‌های روزمرگی  شوند و باید با برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را در زمینه پویایی و رشد دانش‌آموزان تلاش کنند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ادامه داد: خارج کردن افکار روزمرگی از ذهن مسئولان و کارکنان، همت مضاعفی را می‌طلبد و فعال کردن فضای مجازی و روش تدریس اثر‌گذار در شرایط کرونایی هنری است که مدارس باید در بهترین حالت انجام دهد.


مدارس پنجگانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دارای 700 دانش‌آموز از مقاطع ابتدایی تا دبیرستان است و رشد علمی و فرهنگی و ارتقای کیفیت آموزشی هر سال معلمان مورد ارزیابی و پالایش قرار می‌گیرد. 


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته