دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1399 - 14:24
محمد نوری در گفتگو با آنا:

استقلال مقابل نساجی برنامه نداشت/ تیم باید هجومی و باصلابت بازی کند

پیشکسوت استقلال گفت: متأسفانه استقلال بدون برنامه مقابل نساجی ظاهر شد و فکر می‌کنم نبود بازی هجومی و شادابی لازم باعث کسب نتایج ضعیف این تیم شده است.
کد خبر : 503684
_MID3620.jpg

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تساوی استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: استقلال بازی خوبی ارائه نکرد و فکر می‌کنم تیم شادابی لازم را ندارد. استقلال در خط هافبک دارای مشکل است و مهاجمان نمی‌توانند خوب تغذیه کنند. با این روندی که استقلال پیش رو گرفته است قطعاً دچار مشکل می‌شود. به هر حال این تیم زمان استراماچونی شرایط خوبی داشت اما رفته رفته ضعیف شد و حالا هم نتایج قابل قبولی کسب نمی‌کند. 


وی گفت: من فکر می‌کنم یکی از دلایلی که تیم در برابر نساجی به تساوی رسید نداشتن برنامه بود. این تساوی هم به ضرر استقلال تمام شد چرا که تیم می‌توانست با پیروزی جز مدعیان باشد و به جایگاه دوم یا سوم صعود کند. به هر حال همه هواداران چشم انتظار عملکرد درخشان استقلال هستند و با این روند دچار ناامیدی شدند. بازی بعدی استقلال مقابل تیم سپاهان است که قطعاً شرایط سخت‌تر خواهد بود و باید ببینم سرمربی تیم چه برنامه‌ای برای تیم دارد تا بتواند از بحران دور شود. 


پیشکسوت استقلال گفت: متأسفانه تیم استقلال در نیمه دوم کاملاً سر‌درگم بود. در مقابل تیم نساجی خیلی با برنامه بازی می‌کرد و مشخص بود که سرمربی تیم حریف استقلال را به خوبی آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف تیم را می‌شناشد. زوج قائدی و دیاباته نقاط قوت این تیم هستند و تیم نساجی به خوبی روی این دو بازیکن کنترل داشتند به همین خاطر استقلال چندان موقعیت گل نداشت. ضمن اینکه استقلال در این بازی توپ را هم زیاد از دست می‌داد و فکر می‌کنم همه این موارد دست به دست هم دادند  تا در نهایت این دیدار خانگی با تساوی به پایان برسد.


وی تأکید کرد: استقلال نیاز دارد تا هجومی‌تر بازی کند و صلابت و جنگندگی را به حریفان نشان دهد. من فکر می‌کنم گلی که استقلال به ثمر رساند بیشتر به خلاقیت مهدی قائدی و شیخ دیاباته برمی‌گشت. با این حال امیدوارم که تیم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کند. قطعاً اگر تغییراتی در سیستم بازی استقلال به وجود بیاید و بازیکنان هجومی‌تر بازی کنند شرایط بهتر خواهد شد.


نوری در مورد سهمیه آسیایی تیم استقلال گفت: مطمئناً امتیازاتی که استقلال از دست می‌دهد روی این موضوع تأثیر می‌گذارد. فکر می‌کنم کمترین توقع هواداران کسب سهمیه آسیایی است و امیدوارم کادرفنی به این موضوع توجه کند و با ارائه یک نمایش قابل قبول در بازی بعد دل هواداران را به دست بیاورد.اگر سیستم بازی تغییر کرد و به سمت هجومی‌تر پیش بروند و از طرفی هافبک‌ها مهاجمان را بیشتر تغذیه کنند موقعیت‌های بیشتری نصیب مهاجمان می‌شود و  بازیکنان می توانند گلزنی کنند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته