دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1399 - 21:30

نبرد نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال/ امید استقلال به توقف دیگر مدعیان

رقابت برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال میان 5 تیم است و در این بین امید استقلال به توقف دیگر مدعیان خواهد بود.
کد خبر : 503456
30_23.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود و تیم‌های تراکتور، سپاهان، شهر خودرو، استقلال و فولاد خوزستان تلاش زیادی خواهند کرد تا بتوانند ضمن نزدیک‌تر شدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به مقام نایب قهرمانی نیز وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبا داشته باشند.


مهم‌ترین بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میان تیم‌های شهر خودرو و تراکتور برگزار خواهد شد. نماینده تبریز که در این بازی مهمان است با 44 امتیاز دوم است و میزبان این مسابقه با 42 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. بدون تردید تیم برنده این مسابقه، فاتح جدالی 6 امتیازی شده است.


سپاهان که با 42 امتیاز سوم است میزبان صنعت نفت آبادان تیم 37 امتیازی و رده هفتمی خواهد بود. نماینده اصفهان به دنبال پیروزی در این مسابقه مهم است تا بیش از این، شانس نایب قهرمانی را از دست ندهد.


استقلال که یک بازی معوقه دارد با 41 امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده و حریفش نساجی مازندران تیم نهم جدول رده‌بندی با 28 امتیاز است. آبی‌پوشان هم برای ماندن در جمع مدعیان باید برنده شوند و این در حالی است که حریف آن‌ها دغدغه سقوط و صعود ندارد.


فولاد خوزستان که دو بازی معوقه دارد با 39 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و از ذوب‌آهن تیم 25 امتیازی و رده یازدهمی میزبانی می‌کند. برتری فولادی‌ها در این مسابقه این تیم را امیدوارتر از گذشته برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر خواهد کرد. شکست برای ذوب‌آهن هم این تیم را در خطر سقوط قرار می‌دهد. 


در دیگر بازی‌ها ماشین‌سازی 27 امتیازی که در جایگاه دهم است میزبان گل‌گهر سیرجان تیم 22 امتیازی و رده پانزدهمی جدول خواهد بود. پیکان که 22 امتیاز دارد و چهاردهم است از پارس جنوبی جم که یک بازی معوقه دارد و در رده دوازدهم است، پذیرایی می‌کند. شاهین بوشهر هم که با 17 امتیاز در رده شانزدهم ایستاده میزبان سایپا تیم 23 امتیازی و رتبه سیزدهمی جدول رده‌بندی است. خطر سقوط به شدت تیم‌های شاهین، گل‌گهر، پیکان، سایپا و پارس جنوبی را تهدید می‌کند.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته