از هر ۵ اتوبوس در تهران ۲ اتوبوس فرسوده است/ دولت در ۱۰ سال گذشته هیچ اتوبوسی به شهرداری تهران نداده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمود ترفع با اعلام اینکه قیمت خرید اتوبوس ظرف مدت ۱۰ سال بیش از ۶ برابر شده است، گفت: به عبارتی، اگر در سال ۸۹ با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، امکان خرید حداقل ۱۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین را داشتیم، در حال حاضر با این مبلغ، تنها امکان خریداری حداکثر ۲۵ دستگاه اتوبوس دوکابین را داریم.
وی با تاکید بر اینکه قدرت خرید اتوبوس به کمتر از یک ششم در ۱۰ سال قبل کاهش یافته است، افزود: این در حالی است که شرکت واحد در همه این سالها از کمکهای دولتی بیبهره بوده است و دولت از سال ۸۹ تا کنون هیچ اتوبوسی به شهرداری تهران تحویل نداده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه بسیاری از اتوبوسهای تهران به سن بازنشستگی رسیدهاند در صورتی که چارهای نداریم، جز آنکه به صورت تماموقت آنها را برای جابهجایی مسافران به کار بگیریم، اظهار کرد: از هر ۵ دستگاه اتوبوس تهران، حداقل ۳دستگاه آن فرسوده است و به عبارتی، ۶۲ درصد اتوبوسهای تهران فرسوده هستند.
ترفع با اعلام اینکه میانگین عمر مفید اتوبوسهای دیزل ۱۰ سال است در صورتی که متوسط عمر ناوگان اتوبوسهای تهران ۱۲ سال و نیم است، خاطرنشان کرد: این نسبت، مثل این میماند که سن بازنشستگی فردی ۶۰ سال باشد اما از همین فرد در سن ۷۵ سالگی، انتظار داشته باشیم که ۷ روز هفته به صورت تماموقت کار کند.
انتهای پیام/۴۰۷۶/
انتهای پیام/
تأمین اتوبوس از خارج برای پایتخت حداقل ۴ ماه به طول میانجامد/ افزایش مسافران اتوبوسرانی به ۴۰۰ هزار نفر در روز
افزایش ۲۵ درصدی کرایه خطوط اتوبوسرانی از اول خرداد ماه/ ۶۲ درصد ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی فرسوده است
- ساک دستی
- ثبت شرکت
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- پالت پلاستیکی
- خرید ادویه
- خرید فالوور واقعی
- فونیکس
- خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز
- آهنگ جدید
- سفارش چاپ پرچم
- تلفن ابری
- صرافی نوبیتکس
- صرافی توبیت
- ال بانک
- انبار هوشمند فلزات گرانبها
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- چک لیست لوازم اسکی
- وکیل
- رزرو بلیط هواپیما
- خرید هاست