دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی مدیر جدید دانشجویی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اهر

با حضور اعضای هیات رئیسه و جمعی از همکاران، مدیر جدید دانشجویی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اهر معرفی شد.
کد خبر : 49824

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، در مراسم معارفه، حوزه دانشجویی را یکی از حوزه‌های مهم برای ارتباط مستقیم با دانشجویان عنوان کرد و گفت: انتظار دارم مدیر جدید با برنامه‌ریزی لازم ارتباط مستمر خود را با دانشجویان بیشتر کرده و ارتقای کمی و کیفی خدمات رفاهی، دانشجویان در رضایتمندی انها اهتمام ویژه داشته باشد.


دکتر نادر اسدی یکی دیگر از قسمتهایی که به نحوی ارتباط مستقیم با استادان و دانشجویان نخبه و مبتکر و پژوهشگر دارد را باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برشمرد و گفت: امید است با تلاشهای مضاعف، رئیس جدید باشگاه زمینه را برای جذب دانشجویان علاقه‌مند فعالیت در عرصه علمی و پژوهشی به ویژه پروژه های تحقیقاتی و ابداعی و اختراعی فراهم کنند.


این مسئول خدمت به دانشجویان و تلاش در راستای افزایش رضایتمندی دانشجویان را یکی از وظایف اصلی همه مجموعه دانشگاه به ویژه مدیران اجرایی فعال در این واحد دانشگاهی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همفکری، وحدت و همدلی بتوانیم گامهای عملی در تقویت و توسعه همه جانبه دانشگاه قدمهای اساسی برداریم.


در ادامه این مراسم با قدردانی از عباس قاسمی مدیر سابق دانشجویی مهندس حسن آبسالان به عنوان مدیر جدید دانشجویی و حسن بالاگر به عنوان رئیس جدید باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اهر معرفی شدند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته