دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1399 - 14:13
ملکی تبار خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه عملکردی با تمام واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد تفاهم‌نامه عملکردی با تمام واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 496154
637240111587206212.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت‌الله ملکی‌تبار، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سیاست مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، ارزیابی عملکرد واحدهای استان و واحدهای دانشگاهی برپایه نگاه علمی و به دور از ارزیابی سلیقه ای است، اظهار کرد: در این راستا ضمن مطالعه دقیق فرآیندهای ارزیابی و انجام نشست‌های تخصصی با نمایندگان معاونت ‌ا، مدل ارزیابی عملکرد دانشگاه مطرح شده است.


وی افزود: در تدوین شاخص‌های ارزیابی 10 محور اصلی و 110 شاخص ارزیابی، مورد بررسی قرار گرفت که در مرحله استانی 8 محور در قالب حدود 100 شاخص در حال انجام است.


رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: فرآیند ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه با واحدهای استان است و مقرر شد واحدهای استان عملکرد خود را در سال 98 اعلام و برنامه سال جاری را ارائه دهند. ارزیابی نهایی واحدهای استان در انتهای سال و براساس مستندات متقن و تعهدات واحدهای استان خواهد بود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: تفاهم نامه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته