دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نصراللهی:

قانون‌گذاران برای لغو فیلتر توئیتر تلاش کنند

رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه با اشاره به حضور نمایندگان در فضای مجازی گفت: قانون‌گذاران برای لغو فیلتر توئیتر تلاش کنند تا حضور پرحجم آن‌ها در این شبکه اجتماعی‌ غیر‌قانونی، حرمت قانون را زیر سؤال نبرند.
کد خبر : 494819
1.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه با اشاره به حضور نمایندگان در فضای مجازی گفت: استقبال و آمادگی برای‌کمک‌ باور نمایندگان یازدهمین دوره مجلس‌‌‌ شورای‌ اسلامی به رسانه و حضور پرحجم،بی‌سابقه،‌‌هوشمندانه و فعالشان را در فضای‌مجازی به‌ویژه در توییتر به‌ فال‌نیک می‌گیرم.


وی در ادامه افزود: ۵۰۰ توئیت در هفته اول شروع بکار مجلس یازدهم را به صدها توئیت نمایندگان منتخب قبل از شروع کار اضافه کنید و این باور متفاوت و اشتیاق زیاد به ارتباط با مردم را می‌رساند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود این انتظار و ضروری است:


۱.‌ نمایندگان برای ارتباط مستمر و مؤثر با مردم و پیشگیری از گاف های معمول برخی مسئولان ، آرایش جدید رسانه‌ای را بشناسند و اصول و تاکتیک‌های کار در این حوزه را آموزش ببینند.


۲. قانون‌گذاران برای لغو فیلتر توئیتر تلاش کنند تا حضور پرحجم آن‌ها در این شبکه اجتماعی‌ غیر‌قانونی، حرمت قانون را زیر سؤال نبرند.



انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته